Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4198
Назва: | The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size |
Інші назви: | Взаємозв’язок між перцептивними стилями навчання, стратегіями вивчення мови та обсягом словникового запасу |
Автори: | Barbara Csuri Csüri Barbara Чурі Барбара |
Ключові слова: | learning style;preferences;learning strategies |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Filológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.master |
Бібліографічний опис: | Csüri Barbara: The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 77 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4198 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Angol Tanszéki Csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Csuri_Barbara_The_relationship_between_students_perceptual_learning.pdf | Csüri Barbara: The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 77 p. | 756.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons