Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRácz Milánhu
dc.contributor.authorРац Міланuk
dc.contributor.authorHuszti Ilonahu
dc.contributor.authorГусті Ілонаuk
dc.date.accessioned2024-09-24T13:32:57Z-
dc.date.available2024-09-24T13:32:57Z-
dc.date.issued2024-08-30-
dc.identifier.citationIn Acta Academiae Beregsasiensis: Geographica et Recreatio. 2024. № 3. c. 75-80.en
dc.identifier.issn2786-5843 (Print)-
dc.identifier.issn2786-6440 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.32782/2786-5843/2024-3-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4257-
dc.descriptionРедакція: https://journals.kmf.uzhgorod.ua/index.php/geograph/editorial Зміст: https://journals.kmf.uzhgorod.ua/index.php/geograph/issue/view/3en
dc.description.abstractAbstract. The relevance of the research: Transcarpathia, a picturesque region in Ukraine, boasts stunning landscapes and a rich geographical and cultural heritage that is attracting more tourists. This growth hinges on tourism professionals effectively communicating with international visitors, making English language skills crucial. Subject research: the relationship between ESP and Transcarpathian tourism. The purpose of the study is to introduce the relationship between Transcarpathian tourism and the importance of learning English for Specific Purposes (ESP). Research methodology: descriptive method of analysis, induction and deduction. The results of the study: ESP caters to this need by equipping tourism workers with relevant English skills. ESP courses focus on vocabulary specific to the tourism industry, like describing attractions and handling inquiries. They also emphasize practical communication skills for tasks such as giving directions and resolving complaints. Cultural awareness is another key component, ensuring respectful interactions with tourists from diverse backgrounds. ESP can significantly benefit Transcarpathia's tourism industry. Improved communication fosters trust and leads to better customer service, which translates into increased tourist spending. Practical significance: ESP facilitates cultural exchange by enabling deeper connections between tourists and locals. This enriches both parties and fosters a sense of global community. The article proposes implementing ESP programs through various channels. Universities and language schools can design specialized courses. Online platforms offer flexible learning options, while language exchange programs can provide communication practice. Promoting Transcarpathia as an «English-friendly» destination with English signage and marketing materials can further attract tourists. Conclusions: ESP empowers tourism professionals to effectively serve international visitors. This does not only enhance the tourist experience but also fuels economic growth in Transcarpathia by attracting more tourists and creating job opportunities. As Transcarpathia's tourism industry flourishes, English language proficiency will remain a key factor in its success. The prospect of further research lies in the possibility of conducting empirical research on the availability, significance and effectiveness of ESP courses for tourism in Transcarpathia.en
dc.description.abstractРезюме. Актуальність дослідження: Закарпаття, мальовничий регіон України, може похвалитися приголом- шливими ландшафтами та багатою географічною і культурною спадщиною, що приваблює усе більше туристів. Це зростання залежить від професіоналів у сфері туризму, які ефективно спілкуються з іноземними відвідувачами, що робить знання англійської мови вирішальним чинником. Предметом дослідження є зв’язки між англійською мовою за професійним спрямуванням та закарпатським туризмом. Мета дослідження: показати зв'язок між закарпатським туризмом та важливістю вивчення англійської мови за про- фесійним спрямуванням (ESP). Методологія дослідження: описовий метод аналізу, індукція та дедукція. Результати дослідження: англійська мова за професійним спрямуванням задовольняє цю потребу, надаючи працівникам сфери туризму відповідні навички англійської мови. Курси англійської мови за професійним спрямуванням зосереджені на лексиці, специфічній для туристичної індустрії, наприклад на описі визначних пам'яток та обробці запитів. Вони також акцентують увагу на практичних навичках спілкування для виконання таких завдань, як надання інструкцій та вирішення скарг. Культурна обізнаність є ще одним клю- човим компонентом, що забезпечує поважну взаємодію з туристами різного походження. Англійська мова за професійним спрямуванням може принести значну користь туристичній галузі Закарпаття. Покращена комунікація сприяє зміцненню довіри та веде до кращого обслуговування клієнтів, що призводить до збільшення витрат туристів. Практичне значення: англійська мова за професійним спрямуванням сприяє культурному обміну, уможливлюючи глибші зв'язки між туристами та місцевими жителями. Це збагачує обидві сторони та сприяє формуванню почуття глобальної спільноти. У статті пропонується впроваджувати програми англійської мови за професійним спрямуванням різними способами. Університети та мовні школи можуть розробляти спеціалізовані курси. Онлайн-платформи пропонують гнучкі варіанти навчання, а програми мовних обмінів можуть забезпечити комунікативну практику. Популяризація Закарпаття як «англомовної» дестинації за допомогою англомовних вивісок та маркетингових матеріалів може додат- ково привабити туристів. Висновки: англійська мова за професійним спрямуванням дає змогу фахівцям у сфері туризму ефективно обслуговувати іноземних гостей. Це не лише покращує туристичний досвід, а й сприяє економічному зростанню Закарпаття, залучаючи більше туристів та створюючи нові робочі місця. Оскільки туристична галузь Закарпаття процвітає, володіння англійською мовою залишатиметься ключовим чинником її успіху. Перспектива подальших досліджень полягає у можливості проведення емпі- ричного дослідження доступності, значущості та ефективності курсів ESP для туризму на Закарпатті.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en
dc.relation.ispartofseries;№ 3.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectESPen
dc.subjectEnglish for tourismen
dc.subjecttourismen
dc.subjectTranscarpathiaen
dc.subjectCLILen
dc.subjectgeographical heritageen
dc.titleTourism and learning the English language for specific purposes in Transcarpathiaen
dc.title.alternativeТуризм i вивчення англійської мови за професійним спрямуванням на Закарпаттіen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Huszti Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Racz_Huszti_AABGR_2024.pdfIn Acta Academiae Beregsasiensis: Geographica et Recreatio. 2024. № 3. c. 75-80.222.52 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons