Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297
Назва: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури
Автори: Продан Марія-Валерія
Ключові слова: методики активізації;творчо-пошукової діяльності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра філології
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Продан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Важливим завданням сучасної української школи є виховання творчої особистості, яка буде здатна легко пристосуватися до викликів сучасного життя, ефективно використовуватиме свої знання у різних життєвих обставинах. За слушним спостереженням О. Петровича , «сучасний школяр краще пізнає й засвоює нові знання, здобуті через дослідження. Науково- дослідницька робота (НДР) старшокласників спрямована на розвиток їхнього творчого потенціалу через бажання досліджувати нові проблемні питання, уміння працювати в команді, аргументовано доводити власну точку зору, здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних ситуаціях, практично й творчо застосувати здобуті знання, тобто в учнів формується готовність до безперервного навчання впродовж усього життя» . На переконання 1 дослідника, важливим є питання, на яку методику варто спиратися вчителеві, щоб зацікавити учнівську молодь, заохотити до виконання творчих завдань, наукового пошуку, самостійної дослідницької діяльності. У науково-педагогічних розробках сучасних фахівців можемо знайти різні цікаві методики, спрямовані на багатогранне вивчення літератури, в них акцентується на організації дослідницької діяльності учнів на різних освітніх рівнях. «Сутність процесу нововведень у методи та технології сучасного навчання досліджують як зарубіжні, так і українські вчені. Наукові розвідки А. Алексюка, В. Коцура, С. Нікітчиної, В. Ільїна, С. Пролеєва, М. Лисенка, П. Сауха, І. Шаталова та ін. присвячені загальнотеоретичним, науково-практичним проблемам інноваційної парадигми, технологіям навчання, досвідута перспективам їх використання в практиці».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Ukrán Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prodan_M_2023.pdfПродан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с.365.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons