Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Продан Марія-Валерія | uk |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T12:35:22Z | - |
dc.date.available | 2024-10-08T12:35:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Продан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Важливим завданням сучасної української школи є виховання творчої особистості, яка буде здатна легко пристосуватися до викликів сучасного життя, ефективно використовуватиме свої знання у різних життєвих обставинах. За слушним спостереженням О. Петровича , «сучасний школяр краще пізнає й засвоює нові знання, здобуті через дослідження. Науково- дослідницька робота (НДР) старшокласників спрямована на розвиток їхнього творчого потенціалу через бажання досліджувати нові проблемні питання, уміння працювати в команді, аргументовано доводити власну точку зору, здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних ситуаціях, практично й творчо застосувати здобуті знання, тобто в учнів формується готовність до безперервного навчання впродовж усього життя» . На переконання 1 дослідника, важливим є питання, на яку методику варто спиратися вчителеві, щоб зацікавити учнівську молодь, заохотити до виконання творчих завдань, наукового пошуку, самостійної дослідницької діяльності. У науково-педагогічних розробках сучасних фахівців можемо знайти різні цікаві методики, спрямовані на багатогранне вивчення літератури, в них акцентується на організації дослідницької діяльності учнів на різних освітніх рівнях. «Сутність процесу нововведень у методи та технології сучасного навчання досліджують як зарубіжні, так і українські вчені. Наукові розвідки А. Алексюка, В. Коцура, С. Нікітчиної, В. Ільїна, С. Пролеєва, М. Лисенка, П. Сауха, І. Шаталова та ін. присвячені загальнотеоретичним, науково-практичним проблемам інноваційної парадигми, технологіям навчання, досвідута перспективам їх використання в практиці». | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Кафедра філології | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | методики активізації | uk |
dc.subject | творчо-пошукової діяльності | uk |
dc.title | Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури | en |
dc.type | dc.type.bachelor | en |
Appears in Collections: | Ukrán Tanszéki Csoport |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prodan_M_2023.pdf | Продан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с. | 365.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License