Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПродан Марія-Валеріяuk
dc.date.accessioned2024-10-08T12:35:22Z-
dc.date.available2024-10-08T12:35:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПродан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4297-
dc.description.abstractРезюме. Важливим завданням сучасної української школи є виховання творчої особистості, яка буде здатна легко пристосуватися до викликів сучасного життя, ефективно використовуватиме свої знання у різних життєвих обставинах. За слушним спостереженням О. Петровича , «сучасний школяр краще пізнає й засвоює нові знання, здобуті через дослідження. Науково- дослідницька робота (НДР) старшокласників спрямована на розвиток їхнього творчого потенціалу через бажання досліджувати нові проблемні питання, уміння працювати в команді, аргументовано доводити власну точку зору, здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних ситуаціях, практично й творчо застосувати здобуті знання, тобто в учнів формується готовність до безперервного навчання впродовж усього життя» . На переконання 1 дослідника, важливим є питання, на яку методику варто спиратися вчителеві, щоб зацікавити учнівську молодь, заохотити до виконання творчих завдань, наукового пошуку, самостійної дослідницької діяльності. У науково-педагогічних розробках сучасних фахівців можемо знайти різні цікаві методики, спрямовані на багатогранне вивчення літератури, в них акцентується на організації дослідницької діяльності учнів на різних освітніх рівнях. «Сутність процесу нововведень у методи та технології сучасного навчання досліджують як зарубіжні, так і українські вчені. Наукові розвідки А. Алексюка, В. Коцура, С. Нікітчиної, В. Ільїна, С. Пролеєва, М. Лисенка, П. Сауха, І. Шаталова та ін. присвячені загальнотеоретичним, науково-практичним проблемам інноваційної парадигми, технологіям навчання, досвідута перспективам їх використання в практиці».uk
dc.language.isouken
dc.publisherКафедра філологіїen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectметодики активізаціїuk
dc.subjectтворчо-пошукової діяльностіuk
dc.titleМетодика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літературиen
dc.typedc.type.bacheloren
Appears in Collections:Ukrán Tanszéki Csoport

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prodan_M_2023.pdfПродан Марія-Валерія: Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів на уроках літератури. Кафедра філології, Берегово, 2023. 46 с.365.75 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons