Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4477
Назва: | The role of forest pedagogy in education and environmental upbringing |
Інші назви: | Роль лісової педагогіки в освіті та екологічному вихованні |
Автори: | Kohut Erzsebet Kohut Erzsébet Когут Ержебет Kázmér Éva Казмер Єва Kolozsvári István Коложварі Степан |
Ключові слова: | forestpedagogy;environmental education;direct experience;extensive use of experience-based teaching methods |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавництво «Код» |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2023. Випуск 4. c. 144-148. |
Серія/номер: | Серія: Педагогічні науки;Випуск 4. |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. Today an important issue for educators today is to give students the opportunity to learn about the natural world
around them during their school studies. We believe that students should be made aware of science knowledge and
environmentally conscious thinking from an early age. Thus, we have decided to write the present study with all these
factors in mind.
In the final year, we developed a teaching aid that combined the two forest pedagogy approaches. The first part of
it consists of worksheets that we created based on our own ideas and that are closely related to the 6th and 7th grade
curriculum. The second part of the teaching aid includes in-class and extracurricular activities that are aligned with the
units of Kovátsné Németh Mária’s (2010) Forest and Nature module, while the methods used are based on the work of
Franz Lohri and Astrid Schweyter. The developed worksheets and activities focus on presenting the wildlife and values of
the Atak found in my local environment. Резюме. Сьогодні важливою проблемою для педагогів є дати учням можливість пізнавати навколишній світ природи під час навчання в школі. Ми вважаємо, що учням слід привчати наукові знання та екологічно свідоме мислення з раннього віку. Таким чином, ми вирішили написати це дослідження з урахуванням усіх цих факторів. |
Опис: | https://sites.google.com/uica.education/nayka/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8-4 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4477 |
ISSN: | 2786-6912 (Online) 2786-6904 (Print) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Kohut Erzsébet Kolozsvári István Kázmér Éva Наукові записки. Серія: Педагогічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kohut_et_al_The_role_forest_pedagogy_education_and_environmental_upbringing_2023.pdf | In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2023. Випуск 4. c. 144-148. | 428.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons