Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4522
Cím: | Нішевий туризм: концептуальні питання |
Egyéb cím: | Niche tourism: conceptual issues |
Szerző(k): | Щука Галина Shchuka Halyna Scsuka Halina |
Kulcsszavak: | туризм;нішевий туризм;структура нішевого туризму |
Kiadás dátuma: | 2024 |
Kiadó: | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ |
Típus: | dc.type.chapter |
Hivatkozás: | Галина Щука (ред.): Нішеві види туризму. Наукове видання (колективна монографія). Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2024. c. 8-44. |
Absztrakt: | Резюме. Актуальність теми визначається потребою повоєнного
відновлення вітчизняного туристичного ринку. Майбутнє сфери туризму науковці
пов’язують з розвитком нішевих видів туризму. Водночас в українській
туризмології концепція нішевого туризму відсутня. Досліджено генезис даного
явища, визначено його основні риси, переваги та недоліки туристичної діяльності
в ніші. Встановлено, що нішевий туризм – це динамічне явище, яке розвивається
як альтернатива масовому туризму. Це сукупність форм та видів туризму, що,
ґрунтуючись на особливостях туристичних дестинацій та специфічних потребах
споживачів, формують окремий сегмент туристичного ринку (нішу), достатній для
створення унікального турпродукту. Критерії, за якими вид туризму зараховується
до нішевого, наразі відсутні; розподіл між макро- і мікро-нішами досить умовний.
Ніші визначаються за продуктом, територією, інтересом споживачів, можуть
створюватися у відповідь на потреби і в той же час формувати такі потреби.
Формування, кількісні та якісні характеристики ніш на туристичному ринку
залежать від соціально-технологічних тенденцій, динаміки туристичного сектора
та сукупних дій його гравців. Abstract. Topic relevance is determined by the need to restore the domestic tourist market after the war. Scientists associate the future of tourism with the development of niche types of tourism. At the same time, the concept of niche tourism is absent in Ukrainian Tourismology. The genesis of this phenomenon has been studied, its main features, advantages and disadvantages of the tourist activity in the niche have been determined. It has been determined that niche tourism is a dynamic phenomenon that is developing as an alternative to mass tourism. This is a set of forms and types of tourism that, based on the features of tourist destinations and specific needs of consumers, form a separate segment of the tourist market (niche), sufficient to create a unique tourist product. Currently there are no criteria by which a type of tourism is classified as niche; the division between macro- and micro-niches is quite conditional. Niches are defined by product, territory, consumer interest, they can be created in response to needs and at the same time shape such needs. The formation, quantitative and qualitative characteristics of niches in the tourism market depend on socio- technological trends, the dynamics of the tourism sector and the collective actions of its players. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4522 |
ISBN: | 978-617-8143-29-9 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Scsuka Halina Нішеві види туризму |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Shchuka_H_Nishevyi_turyzm_kontseptualni_pytannia_2024.pdf | Галина Щука (ред.): Нішеві види туризму. Наукове видання (колективна монографія). Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2024. c. 8-44. | 1.06 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License