Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4527
Назва: | Сільський креативний туризм: синергія туризму, креативних індустрій та культури сільських громад |
Інші назви: | Rural creative tourism: synergy of tourism, creative industries and culture of rural communities |
Автори: | Венгерська Наталя Natalia Venherska |
Ключові слова: | сільський креативний туризм;креативні індустрії;культура;просьюмер;креативний турист;сільська громада;синергія;розвиток;бізнес-модель |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ |
Вид документа: | dc.type.chapter |
Бібліографічний опис: | Галина Щука (ред.): Нішеві види туризму. Наукове видання (колективна монографія). Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2024. c. 194-220. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У розділі розкривається взаємозв’язок туризму, креативних
індустрій та культури в контексті сільського креативного туризму як нішевого
виду туристичної діяльності. Обґрунтовано передумови розвитку креативного
туризму як відповіді, з одного боку, на появу нового покоління креативних
споживачів туристичних продуктів – просьюмерів або креативних туристів, а з
іншого, на протидію масовому культурному туризму. Розглянуто різницю між культурними та креативними бізнес-моделями, особливості портрету «креативного
туриста». Показані переваги та небезпеки сільського креативного туризму для
громад на основі аналізу міжнародного досвіду. Проаналізовано моделі
креативного туризму: окремі повторювані пропозиції; серія креативних заходів та
інших ініціатив на спільну тематику; локальні мережі креативного туризму;
невеликі фестивалі, які включають креативну туристичну діяльність; послуги
тимчасового креативного розміщення (проживання). Обґрунтовані можливості
збалансованого використання креативного потенціалу сільських громад як ресурсу
їх сталого розвитку. Abstract. The chapter reveals the link between tourism, creative industries and culture in the context of rural creative tourism as a niche type of tourist activity. The prerequisites for creative tourism development are substantiated as a response, on the one hand, to the emergence of a new generation of creative consumers of tourist products - prosumers or creative tourists, and on the other hand, to opposition to mass cultural tourism. The difference between cultural and creative business models and features of "creative tourist" portrait are considered. The advantages and dangers of rural creative tourism for communities are shown based on the analysis of international experience. Models of creative tourism were analyzed: separate repeated offers; series of creative events and other initiatives on a common theme; local networks of creative tourism; small festivals that include creative tourism activities; temporary creative accommodation services. Reasoned opportunities for balanced use of the creative potential of rural communities as a resource for their sustainable development. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4527 |
ISBN: | 978-617-8143-29-9 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Нішеві види туризму |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Venherska_N_Silskyi_kreatyvnyi_turyzm_2024.pdf | Галина Щука (ред.): Нішеві види туризму. Наукове видання (колективна монографія). Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2024. c. 194-220. | 971.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons