Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасько Даніеллаuk
dc.contributor.authorVaszkó Daniellahu
dc.date.accessioned2025-01-23T12:26:17Z-
dc.date.available2025-01-23T12:26:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВасько Даніелла: Врахування потреб споживачів в організації діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі ресторанних господарств м. Виноградів Закарпатської обл.). Кафедра географії та туризму, Берегове, 2024. 77 с.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4557-
dc.description.abstractВрахування потреб споживачів є актуальним для будь-якої сфери бізнесу, але в сфері туризму це особливо важливо. Туризм є сферою послуг, і успіх туристичного підприємства залежить від того, чи зможе воно задовольнити потреби своїх клієнтів. Актуальність врахування потреб споживачів в діяльності підприємств сфери туризму обумовлена зростанням конкуренції, зміною потреб споживачів, розвитком технологій. Максимальне задоволення потреб і побажань споживачів дозволить підприємствам:  Залучити нових клієнтів. Задовольняючи потреби споживачів, підприємства можуть зробити свою пропозицію більш привабливою для них і зацікавити.  Збільшити повторні покупки. Якщо клієнти задоволені послугами підприємства, вони, з великою ймовірністю, будуть користуватися ними повторно.  Підвищення прибутку. Задоволені клієнти швидше за все залишать позитивні відгуки про підприємство, що може призвести до збільшення його споживачів та отримання прибутку. Одна з основних послуг під час подорожі – це послуга харчування. Тому послуги ресторанного господарства – це важливий елемент в обслуговуванні туристів. З іншого боку, туристи – досить важлива складова (для багатьох закладів, навіть, основна) споживачів. В боротьбі за клієнта підприємства харчування намагаються підвищити якість обслуговування, максимально наблизити асортимент страв у меню до потреб споживача. Це досить складне завдання, оскільки потребує врахування сезонності продуктів, встановлення адекватного співвідношення власних можливостей і побажань клієнта, врахування продуктової пропозиції конкурентів. Значний вплив на ринкове положення й прибуток підприємства має ціна. В ринкових умовах кожне підприємство харчування має змогу встановлювати будь-яку ціну на свої страви, визначати концепцію закладу, відповідно до якої розробляється його дизайн та формується менюuk
dc.language.isouken
dc.publisherКафедра географії та туризмуen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпотреби споживачівuk
dc.subjectорганізація діяльності підприємствuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectВиноградівuk
dc.subjectNagyszőlőshu
dc.subjectfogyasztói igényekhu
dc.subjectturizmushu
dc.subjectvállalkozásokhu
dc.titleВрахування потреб споживачів в організації діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі ресторанних господарств м. Виноградів Закарпатської обл.)en
dc.title.alternativeA fogyasztói igények figyelembevétele a turizmus területén működő vállalkozások tevékenységének szervezésében (Nagyszőlős éttermeinek példáján)en
dc.typedc.type.bacheloren
Appears in Collections:Turizmus tanszék

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaszko_D_A _fogyasztoi_igenyek_figyelembevetele_a turizmus_teruleten_2024.pdfВасько Даніелла: Врахування потреб споживачів в організації діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі ресторанних господарств м. Виноградів Закарпатської обл.) Кафедра географії та туризму, Берегове, 2024. 77 с.35.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons