Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барань Єлизавета | uk |
dc.contributor.author | Bárány Erzsébet | hu |
dc.contributor.author | Baran Ielyzaveta | en |
dc.contributor.author | Фабіян Марта | uk |
dc.contributor.author | Fábián Márta | hu |
dc.contributor.author | Барань Адальберт | uk |
dc.contributor.author | Bárány Béla | hu |
dc.contributor.author | Baran Adalbert | en |
dc.date.accessioned | 2025-01-31T16:42:27Z | - |
dc.date.available | 2025-01-31T16:42:27Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | In Навчання і викладання у багатомовному світі у цифровому форматі. Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 01-02 грудня 2023 року. Київ, Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. с. 34-38. | en |
dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.31392/UPU-MKfpgoe-2023 | - |
dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.31392/UPU-MKfpgoe-2023.02 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4668 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У системі вищої освіти було проведено нами дослідження. По-перше, у регіоні Закарпаття більшість опитаних нами викладачів сприйняли перехід від очного на онлайн формат навчання як особистий негативний досвід, але вважали, що їхні студенти позитивно сприйматимуть цей перехід, адже вони народилися вже в епоху цифрових технологій, використання яких викликає у них менше проблем. По-друге, під час онлайн-занять у синхронному форматі реалізовувалася переважно взаємодія викладач-студент, тоді як взаємодія студент-студент залишалася поза увагою головним чином через недостатність відповідних технічних навиків у викладачів. По-третє, результати дослідження показали, що студенти були більш мотивованими під час онлайн-занять у синхронному форматі, аніж під час асинхронного дистанційного навчання. Крім цього, студенти молодших курсів потребували більше мотивації з боку викладача, ніж студенти старших курсів. Нарешті, щодо методів оцінювання успішності та знань студентів було доведено, що найефективнішим є забезпечення як письмового, так і усного зворотного зв’язку від студентів. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | онлайн-навчання | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.title | Поради для покращення якості онлайн-навчання у вищій школі | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Bárány Béla Bárány Erzsébet Fábián Márta |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barany_E_Porady_dlia_pokrashchennia_2023.pdf | In Навчання і викладання у багатомовному світі у цифровому форматі. Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 01-02 грудня 2023 року. Київ, Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. с. 34-38. | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License