Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарань Єлизаветаuk
dc.contributor.authorBárány Erzsébethu
dc.contributor.authorBaran Ielyzavetaen
dc.contributor.authorФабіян Мартаuk
dc.contributor.authorFábián Mártahu
dc.contributor.authorБарань Адальбертuk
dc.contributor.authorBárány Bélahu
dc.contributor.authorBaran Adalberten
dc.date.accessioned2025-01-31T16:42:27Z-
dc.date.available2025-01-31T16:42:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationIn Навчання і викладання у багатомовному світі у цифровому форматі. Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 01-02 грудня 2023 року. Київ, Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. с. 34-38.en
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.31392/UPU-MKfpgoe-2023-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.31392/UPU-MKfpgoe-2023.02-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4668-
dc.description.abstractРезюме. У системі вищої освіти було проведено нами дослідження. По-перше, у регіоні Закарпаття більшість опитаних нами викладачів сприйняли перехід від очного на онлайн формат навчання як особистий негативний досвід, але вважали, що їхні студенти позитивно сприйматимуть цей перехід, адже вони народилися вже в епоху цифрових технологій, використання яких викликає у них менше проблем. По-друге, під час онлайн-занять у синхронному форматі реалізовувалася переважно взаємодія викладач-студент, тоді як взаємодія студент-студент залишалася поза увагою головним чином через недостатність відповідних технічних навиків у викладачів. По-третє, результати дослідження показали, що студенти були більш мотивованими під час онлайн-занять у синхронному форматі, аніж під час асинхронного дистанційного навчання. Крім цього, студенти молодших курсів потребували більше мотивації з боку викладача, ніж студенти старших курсів. Нарешті, щодо методів оцінювання успішності та знань студентів було доведено, що найефективнішим є забезпечення як письмового, так і усного зворотного зв’язку від студентів.uk
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во УДУ імені Михайла Драгомановаen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleПоради для покращення якості онлайн-навчання у вищій школіen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Bárány Béla
Bárány Erzsébet
Fábián Márta

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barany_E_Porady_dlia_pokrashchennia_2023.pdfIn Навчання і викладання у багатомовному світі у цифровому форматі. Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 01-02 грудня 2023 року. Київ, Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. с. 34-38.1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons