Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4696
Назва: | Examining e-test and its goodness indicators |
Інші назви: | Дослідження електронних тестів та індикаторів їх доброякісності |
Автори: | Papp Gabriella Пап Габріелла |
Ключові слова: | e-test;goodness indicators;measuring knowledge levels;reliability of the e-test;електронний тест;індикатори доброякісності;вимірювання рівня знань;надійність електронного тесту |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Видавництво «Код» |
Вид документа: | dc.type.researchStudy |
Бібліографічний опис: | Papp Gabriella: Examining e-test and its goodness indicators. In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Випуск 10. с. 136-139. |
Серія/номер: | Серія: Педагогічні науки;Випуск 10. |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. Measuring knowledge levels using e-tests is not easy if you create the tests ourselves. We are faced with questions such as: "Have we succeeded in creating an objective test?", "Does the e-test measure accordingly, has the aim of the test been achieved?", "What is the reliability of the e-test?".
The study aims to search and examine relevant literature to get a clearer picture of tests and their correct creation, taking into account objectivity, validity and reliability. Also, we would like to present the results of the testing conducted during the 2022-2023 academic year. We have examined the goodness indicators of our e-tests within the framework of the subject "Probability Calculation, Mathematical Statistics and Econometrics" course, modified by previous results and used in the measurement of knowledge levels, to find answers to the above questions. Резюме. Вимірювання рівня знань за допомогою електронних тестів є непростим завданням, якщо ви створюєте тести самостійно. Ми стикаємося з такими питаннями, як: «Чи вдалося нам створити об'єктивний тест?», «Чи вимірює е-тест відповідно, чи досягнуто мети тесту?», «Яка надійність е-тесту?». Метою дослідження є пошук та вивчення відповідної літератури для отримання більш чіткого уявлення про тести та їх правильне створення з урахуванням об'єктивності, валідності та надійності. Крім того, ми хотіли б представити результати тестування, проведеного протягом 2022-2023 навчального року. Для того, щоб знайти відповіді на поставлені вище питання, ми дослідили показники доброякісності розроблених нами електронних тестів з дисципліни «Теорія ймовірності, математична статистика та економетрика», модифікованих за попередніми результатами і використаних при вимірюванні рівня знань. |
Опис: | https://sites.google.com/uica.education/nayka/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8-10/10-24 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4696 |
ISBN: | 978-617-653-092-3 |
ISSN: | 2786-6912 (Print) 2786-6904 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Papp Gabriella |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Papp_G_Examining_e_test_2024.pdf | Papp Gabriella: Examining e-test and its goodness indicators. In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2024. Випуск 10. с. 136-139. | 1.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons