Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПобігун Оленаuk
dc.contributor.authorPobihun Olenaen
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.contributor.authorМакаренко А.uk
dc.date.accessioned2025-02-18T12:23:58Z-
dc.date.available2025-02-18T12:23:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2024. Випуск 2(64). с. 84-90.en
dc.identifier.issn2409-6857 (Print)-
dc.identifier.issn2415-735X (Online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.2(64).84-90-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4738-
dc.descriptionРедакційна колегія: http://visnyk-ekon.uzhnu.edu.ua/about/editorialTeamen
dc.descriptionЗміст: http://visnyk-ekon.uzhnu.edu.ua/issue/view/18563en
dc.description.abstractРезюме. В праці розглянуто сучасні тренди розвитку кав’ярень, як зокрема: консолідація ринку; перетворення кавоварень на Food Technologies; екологічний підхід; зростання популярності блендів; використання аромамаркетингу; автоматизація процесу обслуговування. Виділено основні переваги вендингу, як одного з видів торгівлі, реалізація товарів в якому здійснюється за допомогою торгових автоматів. Привабливість бізнесу для підприємців-початківців полягає в тому, що в переважній більшості компаній кадровий склад представлений самим власником або мінімумом найманого персоналу. Відзначено, що лідерами європейського ринку є саме смарт кав’ярні, які містять великі формати сенсорних дисплеїв, що дозволяють отримати напій з більшою кількістю інгредієнтів і рецептур, допомагають виправдати його більш високу ціну. Зазначена можливість використання технологій Internet of Things та Big Data для обробки та аналізу великої кількості даних про своїх клієнтів для формування індивідуальних пропозицій.uk
dc.language.isouken
dc.publisherДВНЗ «УжНУ»en
dc.relation.ispartofseriesСерія «Економіка»;Випуск 2(64)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтрендиuk
dc.subjectсмарт кав’ярніuk
dc.subjectвендингuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectресторанне господарствоuk
dc.titleМожливості бізнесу смарт кав’ярні як інноваційного тренду розвитку ресторанного господарстваen
dc.typedc.type.studyen
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_Makarenko_Mozhlyvosti_biznesu_smart_kaviarni_innovatsiinoho_trendu_2024.pdfIn Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2024. Випуск 2(64). с. 84-90.452.98 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons