Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/536
Назва: | Управління освітою дорослого населення у Великій Британії |
Інші назви: | Education of adult population in Great Britain |
Автори: | Орос Ільдіко Orosz Ildikó Oros Ildiko |
Ключові слова: | управління освітою;освіта дорослих;порівняльна педагогіка;автономність;Велика Британія;децентралізований централізм;education management;adult education;Great Britain;decentralized centralism;autonomy |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. №7 (81). с. 18-27. |
Серія/номер: | ;№7 (81) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті досліджено етапи управління освітою дорослого населення у Великій Британії. Зокрема з'ясовано, що до початку XX століття у Великій Британії зберігалася традиція децентралізації управління освітою дорослих. Закон «Про освіту» 1944 р. передбачав врегулювання освіти дорослих на 2 рівнях - у центральному через Департамент освіти і науки та місцевому через місцеві органи управління освітою, який переважав в урегулюванні освітою дорослих. У ХХ ст. система управління у Великій Британії характеризувалася трьома рівнями: національним (федеральним), регіональним та місцевим. До управління освітою залучалися представники громадськості, недержавних закладів. Для Великої Британії була характерною форма громадського-державного управління освітою. Abstract. The article examines the stages of adult education management in the UK. In particular, in was found out that, until the beginning of the 20th century, the tradition of decentralizing adult education management persisted in Great Britain. The Law “On Education” of 1944 provided for the regulation of adult education at 2 levels –central through the Department of Education and Science and local through the local education authorities, which prevailed in the regulation of adult education. In the twentieth century management system in the UK was characterized by three levels: national (federal), regional and local. Representatives of the public, non-state institutions were involved in the management of education. For Great Britain was a typical form of public education management. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/536 |
ISSN: | 2312-5993 (Print) 2414-9799 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Orosz Ildikó |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Orosz_I_Upravlinnia_osvitoiu_dorosloho_naselennia_u_Velykii_Brytanii_2018.pdf | In Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. №7 (81). с. 18-27. | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons