Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.date.accessioned2021-01-19T22:20:32Z-
dc.date.available2021-01-19T22:20:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 8 (82). с. 181-191.en
dc.identifier.issn2312-5993 (Print)-
dc.identifier.issn2414-9799 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: 10.24139/2312-5993/2018.08-
dc.identifier.otherDOI: 10.24139/2312-5993/2018.08/181-191-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/537-
dc.descriptionhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_8_19en
dc.description.abstractРезюме. У статті нами проаналізовано філософську, соціально-економічну, соціальну-педагогічну літературу, на основі якої розглянуто термінологічне поле досліджуваної проблеми й конкретизовано такі категорії: «освіта дорослих», «неформальна освіта», «дорослість», «андрагогіка». Доведено, що немає єдиної спільної думки вчених щодо визначення дефініції «дорослість». Частина вчених, характеризуючи дорослу людину, базується на понятті фізіологічної, психологічної, соціальної зрілості особистості, у процесі якої змінюється, як зазначає Л. Лук’янова, спосіб життєдіяльності й виникають нові типи соціальних взаємовідносин, але інші дослідники дотримуються думки, що при визначенні цього терміну потрібно враховувати і вік людини, хоча вчені до визначення хронологічних меж підходять по-різному, про що свідчать представлені у статті дані. Узагальнивши погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо визначення дефініції «дорослий» ми дійшли висновку, що в дорослої людини сформовані фізіологічні і психологічні функції, для неї характерно: досить високий рівень самостійності, економічна незалежність, великий життєвий досвід, прагнення швидко реалізувати отримані знання, уміння й навички. При визначенні віку дорослої людини потрібно враховувати встановлений вік відповідною країною.uk
dc.description.abstractAbstract. In the article we analyze philosophical, socio-economic, social-pedagogical literature, on the basis of which the terminology field of the studied problem is considered and the following categories are specified: “adult education”, “informal education”, “adult”, “andragogy”. The system of adult education functions as a kind of forward-looking mechanism that stabilizes progressive development of society and contributes to the comprehensive, coherent development of each individual in the period of his independent activity. The tasks of adult education are complicated and require coordinated efforts of philosophers, sociologists, educators, psychologists, economists, that is, an interdisciplinary approach to addressing its issues.en
dc.language.isouken
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаen
dc.relation.ispartofseries;№8 (82)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectдорослістьuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.subjectдоросла людинаuk
dc.subjectadult educationen
dc.subjectinformal educationen
dc.subjectadult educationen
dc.subjectandragogyen
dc.subjectadulten
dc.titleКонкретизація категорій: «освіта дорослих», «неформальна освіта», «дорослість», «андрагогіка»en
dc.title.alternativeConcretization of the categories: “education of adults”, “informal education”, “adult”, “andragogy”en
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orosz_I_Konkretyzatsiia_katehorii_osvita_doroslykh_neformalna_osvita_doroslist_2018.pdfIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 8 (82). с. 181-191.1.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons