Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/570
Назва: | Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема |
Інші назви: | Informatization of education as a theoretical and practical problem |
Автори: | Шовш Катерина Soós Katalin Shovsh Katerina |
Ключові слова: | людина;освіта;інформація;культура;інформаційна культура;виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | «Педагогічна преса» |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. 2015. №4 (59). с. 32-37. |
Серія/номер: | ;№4 (59) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Процес інформатизації освіти розгладається як закономірність її модернізації в період інформаційної революції; автор стверджує, що за рівнем інформатизації, незважаючи на ряд істотних змін, українська освіта все ще відстає від розвинених країн світу; існує низка проблем і суперучностей (фінансові, матеріально-технічні, кадрові та ін.), які стримують цей процес; найбільш актуальним означене завдання є для майбутніх педагогів, які мають нести в школу сучасні інформаційні технології, інноваційність, новаторство, креативність та творчість; інформатизаціяпедогоічної освіти розгладається як пріорітетний напрям інформатизації освіти як такої Резюме. Процесс информатизации образования рассматривается как закономерность ее модернизации в период информационной революции. Автор утверждает, что по уровню информатизации, несмотря на ряд существенных изменений, украинское образование все еще отстает от развитых стран мира; существует ряд проблем и противоречий (финансовые, материально-технические, кадровые и т. д.), которые сдерживают этот процесс; наиболее актуальная задача для будущих педагогов – нести в школу современные информационные технологии, инновационность, новаторство, креативность и творчество. Информатизация педагогического образования рассматривается как приоритетное направление информатизации образования как такового. Abstract. The process of informatization of education is seen as a pattern of modernization during the information revolution. The author argues that the level of informatization, despite some significant steps, in Ukrainian education still lags behind the developed world; there are a number of problems and contradictions (financial, logistical, personnel and so on) that inhibit this process. The most urgent task for the future teachers is to bring modern information technology, innovation and creativity to the school. Informatization of teacher education is seen as a priority area for informatization of education as such. |
Опис: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_4_7 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/570 |
ISSN: | 2078-1016 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Soós Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soos_K_Informatyzatsiia_osvity_yak_teoretychna_i_praktychna_problema_2022.pdf | In Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. 2015. №4 (59). с. 32-37. | 999.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons