Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/571
Назва: | Інформаційна культура педагога: проблеми визначення та формування |
Автори: | Шовш Катерина Soós Katalin Shovsh Katerina |
Ключові слова: | людина;освіта;інформація;інформаційна культура;навчання;виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | НПУ імені М. П. Драгоманова |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Соціальна робота в Україні: теорія і практика. Науково-методичний журнал. Січень-грудень 2015, №1-4. с. 47-56. |
Серія/номер: | Науково-методичний журнал;№1-4. |
Короткий огляд (реферат): | Abstract. The article analyzes the pricess of emationof information culture of future teachers in general, social workers, in particular. The author notes thart information for teacher competence is a factor in its credibility among ctudents and at the same time – a means of intensifying the educational process. The name teacher should process such information culture, by which it can broadcast in the form of educationalachievements of mankind basic knowledge to their students; this ability to createpedagogically existing information neohopnoho information environment tha today operates is an inportanat personal and professional competence of the new generatin of teachers, teacher information age. Teacher’s information culture is an integral part of its overall educational and personal culture. Резюме. У статті аналізується процес формування інформаційної культури майбутнього педагога, загалом, соціального педагога , зокрема. Автор відзначає, що інформаційні компетенції для вчиткеля є чинником його авторитету серед учнівської молоді, а разом з тим – засобом інтенсифікації навчально-виховного процесу. Вчитель має володіти такою інформаційною культурою, завдяки якій він зможе в педагогічній формі транслювати основні знаннєві здобутки людства своїм учням; вміння утворити цю педагогічно сформовану інформацію з неохопного інформаційного середовища, що сьогодні функціонує, є важливою особистісно-професійною компетентністю вчителя нового покоління, педагога інформаційної доби. Інформаційна культура вчителя є невід’ємною складовою його загальної педагогічної та особистісної культури. |
Опис: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2015_1-4_8 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/571 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Soós Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soos_K_Informatsiina_kultura_pedahoha_problemy_vyznachennia_ta_formuvannia_2015.pdf | In Соціальна робота в Україні: теорія і практика. Науково-методичний журнал. січень-грудень 2015, №1-4. с. 47-56. | 149.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons