Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/572
Назва: | Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації |
Інші назви: | Informational culture of social pedagogue: features of formation and implementation |
Автори: | Шовш Катерина Soós Katalin Shovsh Katerina |
Ключові слова: | людина;освіта;культура;інформація;інформаційна култура |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | «Педагогічна преса» |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Вища освіти України: теоретичний та науково-методичний часопис. 2017. №1 (64). с. 65-71. |
Серія/номер: | ;№1 (64) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до (та освоєння) інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного і т. п. статусу. Інформаційна культура соціального педагога має вклучати в себе глибокий загальнолюдський почуттєвий сегмент, який забезпечує людське і людяне ставлення до своїх реципієнтів, співпереживання їх долі і перспективи входження в суспільну цілісність. Abstract. The article analyzes specific features of formation of informational culture of the future social pedagogues, teachers and social workers; among the features of these processes author distinguishes, above all, the importance of access to (and development) informationally compressed social experience of generations. Traditions, customs of the people, features of its mentality, that are manifested primarily at home, is the primary base and at the same time the source from which social teacher draws models, approaches and ways of working with people of different age, wealth, religious status and so on. Informational culture of social pedagogue should include universal deep sensual segment, which provides human attitude to its recipients, empathy for their fate and prospects of entering the public integrity. |
Опис: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_1_11 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/572 |
ISSN: | 2078-1016 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Soós Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soos_K_Informatsiina_kultura_sotsialnoho_pedahoha_2017.pdf | In Вища освіти України: теоретичний та науково-методичний часопис. 2017. №1 (64). с. 65-71. | 1.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons