Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/598
Назва: A kárpátaljai oktatás helyzete a 2019-es külső független érettségi eredményeinek tükrében. Monográfia
Інші назви: Стан освіти на Закарпатті у світлі результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року. Монографія
Автори: Orosz Ildikó
Pallay Katalin
Орос Ільдіко
Поллоі Каталін
Oros Ildiko
Ключові слова: Kárpátalja;külső független tesztelés;külső független érettségi eredmények
Дата публікації: 2021
Видавництво: II. RFKMF-„RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.monograph
Бібліографічний опис: Orosz Ildikó – Pallay Katalin: A kárpátaljai oktatás helyzete a 2019-es külső független érettségi eredményeinek tükrében. Monográfia. Beregszász-Ungvár, II. RFKMF-„RIK-U” Kft., 2021. 548 p.
Короткий огляд (реферат): Ukrajna 2005. május 19-én csatlakozott a bolognai folyamathoz. A bolognai rendszerre hivatkozva egységes felvételi mechanizmust vezettek be. 2005-ben létrehozták az Ukrán Oktatás-minőségértékelő Központot, hogy felmérjék a felvételizők tárgyi tudását. 2008-tól tették kötelezővé, hogy a középiskolák végzőseinek tudását külső független tesztvizsgával értékelik (ZNO). Az új értékelési rendszert folyamatosan vezették be. Előbb azok számára volt kötelező az ukrán nyelv és irodalom külső független tesztelés, akik felsőoktatásban kívánták folytatni tanulmányaikat. Ezt követően minden végzős diáknak tesztvizsga formájában kellett érettségiznie ukrán nyelvből, majd az ukrán mellett egy választható tárgyat is kötelezővé tettek. 2019-től iskolatípustól és továbbtanulási szándéktól függetlenül minden érettségizőnek minimum 3 tárgyból független tesztvizsgát kellett tennie. Ez volt az első év, amely érettségi vizsgái országos teljeskörű felmérésnek tekinthetők, és eredményei lehetőséget teremtenek az oktatási intézmények teljesítményének összehasonlítására. Munkánk célja, hogy átfogó képet nyújtsunk a kárpátaljai érettségizők teljesítményéről országos és kárpátaljai összehasonlításban. Az eredményeinket közlő monográfiát pedagógusoknak, érettségizőknek, érettségi előtt állóknak, az ő szüleiknek, iskolafenntartóknak, iskolavezetőknek, az érettségizők, és az iskolaválasztás előtt álló szülőknek egyaránt ajánljuk.
Резюме. 19 травня 2005 року Україна приєдналася до Болонського процесу. Покликаючись на вимоги цієї системи, держава запровадила єдиний механізм проходження вступних іспитів. Для цього 2005 року було створено Український центр оцінювання якості освіти, щоб оцінювати навчальні досягнення вступників із різних предметів. Із 2008 року таке зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) у формі тестування стало обов’язковим для випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Нова система оцінювання запроваджувалася поступово.Спочатку ЗНО з української мови та літератури було обов’язковим тільки для тих, хто мав намір вступати до вищих навчальних закладів. Згодом цей іспит став обов’язковим для всіх випускників, а ще через певний час до екзамену з української мови та літератури додалася ще одна дисципліна на вибір. Починаючи з 2019 року, незалежно від типу навчального закладу, кожен випускник має складати ЗНО принаймні з трьох дисциплін. Це був перший рік, коли випускні іспити можна розглядати як загальнодержавне повноцінне вимірювання знань, а їхні результати створюють можливість порівняльного аналізу показників навчальних закладів. Мета нашої роботи – дати загальну картину про закарпатські навчальні заклади в контексті загальнодержавних результатів. Видання призначене для всіх, хто цікавиться окресленими питаннями, зокрема для педагогів, випускників, керівників та балансоутримувачів освітніх закладів, для батьків старшокласників, а також тих, які тільки обирають школу для своєї дитини.
Опис: http://kmf.uz.ua/kiadvanyaink/a-karpataljai-oktatas-helyzete-a-2019-es-kulso-fuggetlen-erettsegi-eredmenyeinek-tukreben/
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008708
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/598
ISBN: 978-617-7868-78-0
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Orosz Ildikó
Pallay Katalin
Tudományos kiadványok

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orosz_I_Pallay_K_A_karpataljai_oktatas_helyzete_a_2019_es_kulso_fuggetlen_2021.pdfOrosz Ildikó – Pallay Katalin: A kárpátaljai oktatás helyzete a 2019-es külső független érettségi eredményeinek tükrében. Monográfia. Beregszász-Ungvár, II. RFKMF-„RIK-U” Kft., 2021. 548 p.4.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons