Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
DSpace at Ferenc Rákóczi II. Transcarpathian Hungarian Institute
Search
Search:
All of DSpace
Tanszékek
Filológia tanszék
Angol tanszéki csoport
Bányász Natália
Bányász Volodimir
Bárány Béla
Bátyi Szilvia
Demecka Vladislava
Ferenc Viktória
Fodor Katalin
Fábián Márta
Hladonik Gergely
Hnatik Katalin
Horenko Olena
Huszti Ilona
Jablonykó Anatolij
Lechner Ilona
Lizák Katalin
Lőrincz Marianna
Nagy-Kolozsvári Enikő
Pillar Wesley Granville
Pliszka Viktória
Szilágyi László
Vrábely Tamás
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 35 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019
Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категорії
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категорія
Гнатик Каталін
;
Katalin Hnatyk
;
Hnatik Katalin
2019
Bilingual education: the best solution for Hungarians in Ukraine?
Huszti Ilona
;
Csernicsko Istvan
;
Baran Ielyzaveta
;
Густі Ілона
;
Черничко Степан
;
Барань Єлизавета
;
Csernicskó István
;
Bárány Erzsébet
2019
Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовами
Світлана Мишко
;
Лізак Катерина
;
Svitlana Myshko
;
Kateryna Lizak
;
Lizák Katalin
2019-05
Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях
Леврінц Маріанна
;
Lőrincz Marianna
;
Levrints Marianna
2019
Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у США
Леврінц Маріанна
;
Lőrincz Marianna
;
Levrints Marianna
2019
Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у США
Леврінц Маріанна
;
Lőrincz Marianna
;
Levrints Marianna
2019
Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у США
Леврінц Маріанна
;
Lőrincz Marianna
;
Levrints Marianna
2019
Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у США
Леврінц Маріанна
;
Lőrincz Marianna
;
Levrints Marianna
Discover
Author
3
Ilona Lekhner
3
Lechner Ilona
3
Густі Ілона
3
Лехнер Ілона
2
Tomash Vrabel
2
Vrábely Tamás
2
Врабель Томаш
1
Anatoliy Kuzminskyy
1
Aniko Beregszaszi
1
Baran Ielyzaveta
.
< previous
next >
Subject
7
США
4
іноземна мова
3
вчитель іноземних мов
3
підготовка вчителів
3
іншомовна освіта
2
abstract concepts
2
conceptual metaphor
2
conceptual metaphor theory
2
conceptualization
2
idegen nyelv
.
next >