Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019-12Онтологія проблеми фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Іншомовна освіта в забезпеченні комунікативної культури особистості в школах УгорщиниСіладі Василь; Siladi Vasyl; Szilágyi László
2020Навчальні стратегії як технології формування культури іншомовної комунікаціїСіладі Василь; Szilágyi László; Siladi Vasyl
2021-02Різноманітність підходів до іншомовної підготовки в європейському освітньому середовищіСіладі Василь; Szilágyi László; Siladi Vasyl
2022Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстомГнатик Каталін; Лехнер Ілона; Hnatik Katalin; Lechner Ilona; Katalin Hnatyk; Ilona Lekhner
2022Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практикиГнатик Каталін; Фодор Катерина; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2018Language Learners’ Motivation to Hungarian as a Foreign Language in TranscarpathiaKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin