Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
Title: | Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров’язбережувальної діяльності |
Other Titles: | Future professionals training of vocational and technical education institutions for health-improving activities |
Authors: | Біда Олена Орос Ільдіко Чичук Антоніна Кучай Олександр Рокосовик Наталія Oros Ildiko Chychuk Antonina Kuchai Oleksandr Rokosoviyk Natalia Bida Olena Orosz Ildikó Csicsuk Antonina Kucsáj Olekszandr |
Keywords: | молодь;здоров’язбережувальна діяльність;молоде покоління;освіта;студент;педагогічні умови;освітній процес |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Type: | dc.type.collaborative |
Citation: | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки;Випуск 2 (43) |
Abstract: | Резюме. Забезпечити майбутнє фахівця, у тому числі й за рахунок ціннісного ставлення до природи і оволодіння ним основами здорового способу життя стосовно вимог до професійної діяльності – одне з найважливіших завдань педагогічної науки. Означена проблема набуває більшої актуальності у зв’язку з COVID-19. У статті
висвітлено педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоров’я молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначено педагогічні основи здоров’язбережувальної діяльності в освітньому процесі. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності молоді. Abstract. The article describes the pedagogical conditions that ensure the preservation and strengthening of youth health-improving activities in the educational process. The article reveals the main tasks of organizing the educational process. This problem becomes more relevant in connection with COVID-19 and requires from professionals of vocational education institutions of high professional culture, formed worldviews and readiness to master new technologies in the professional field. Health-improving activity is the defining basis of comprehensive and harmonious development of the personality of a specialist of a vocational education institution, his lifestyle and life position. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754 |
ISSN: | 2410-0897 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Bida Olena Orosz Ildikó |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bida_O_Orosz_I_Kuchai_O_Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_zakladiv_profesiino_2020.pdf | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. | 692.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License