Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
Назва: | Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров’язбережувальної діяльності |
Інші назви: | Future professionals training of vocational and technical education institutions for health-improving activities |
Автори: | Біда Олена Орос Ільдіко Чичук Антоніна Кучай Олександр Рокосовик Наталія Oros Ildiko Chychuk Antonina Kuchai Oleksandr Rokosoviyk Natalia Bida Olena Orosz Ildikó Csicsuk Antonina Kucsáj Olekszandr |
Ключові слова: | молодь;здоров’язбережувальна діяльність;молоде покоління;освіта;студент;педагогічні умови;освітній процес |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Вид документа: | dc.type.collaborative |
Бібліографічний опис: | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Випуск 2 (43) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Забезпечити майбутнє фахівця, у тому числі й за рахунок ціннісного ставлення до природи і оволодіння ним основами здорового способу життя стосовно вимог до професійної діяльності – одне з найважливіших завдань педагогічної науки. Означена проблема набуває більшої актуальності у зв’язку з COVID-19. У статті
висвітлено педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоров’я молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначено педагогічні основи здоров’язбережувальної діяльності в освітньому процесі. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності молоді. Abstract. The article describes the pedagogical conditions that ensure the preservation and strengthening of youth health-improving activities in the educational process. The article reveals the main tasks of organizing the educational process. This problem becomes more relevant in connection with COVID-19 and requires from professionals of vocational education institutions of high professional culture, formed worldviews and readiness to master new technologies in the professional field. Health-improving activity is the defining basis of comprehensive and harmonious development of the personality of a specialist of a vocational education institution, his lifestyle and life position. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754 |
ISSN: | 2410-0897 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Bida Olena Orosz Ildikó |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bida_O_Orosz_I_Kuchai_O_Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_zakladiv_profesiino_2020.pdf | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. | 692.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons