Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біда Олена | uk |
dc.contributor.author | Орос Ільдіко | uk |
dc.contributor.author | Чичук Антоніна | uk |
dc.contributor.author | Кучай Олександр | uk |
dc.contributor.author | Рокосовик Наталія | uk |
dc.contributor.author | Oros Ildiko | en |
dc.contributor.author | Chychuk Antonina | en |
dc.contributor.author | Kuchai Oleksandr | en |
dc.contributor.author | Rokosoviyk Natalia | en |
dc.contributor.author | Bida Olena | hu |
dc.contributor.author | Orosz Ildikó | hu |
dc.contributor.author | Csicsuk Antonina | hu |
dc.contributor.author | Kucsáj Olekszandr | hu |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T10:37:52Z | - |
dc.date.available | 2021-03-03T10:37:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. | en |
dc.identifier.issn | 2410-0897 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.31376/2410-0897-2020-2-43-10-183 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.31376/2410-0897-2020-2-43-126-131 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/754 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Забезпечити майбутнє фахівця, у тому числі й за рахунок ціннісного ставлення до природи і оволодіння ним основами здорового способу життя стосовно вимог до професійної діяльності – одне з найважливіших завдань педагогічної науки. Означена проблема набуває більшої актуальності у зв’язку з COVID-19. У статті висвітлено педагогічні умови, що забезпечують в освітньому процесі збереження і зміцнення здоров’я молоді. Розкриваються головні завдання організації освітнього процесу. Визначено педагогічні основи здоров’язбережувальної діяльності в освітньому процесі. Розглядаються основні цільові установки та чинники програмно-методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності молоді. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The article describes the pedagogical conditions that ensure the preservation and strengthening of youth health-improving activities in the educational process. The article reveals the main tasks of organizing the educational process. This problem becomes more relevant in connection with COVID-19 and requires from professionals of vocational education institutions of high professional culture, formed worldviews and readiness to master new technologies in the professional field. Health-improving activity is the defining basis of comprehensive and harmonious development of the personality of a specialist of a vocational education institution, his lifestyle and life position. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | en |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;Випуск 2 (43) | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | молодь | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна діяльність | uk |
dc.subject | молоде покоління | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров’язбережувальної діяльності | en |
dc.title.alternative | Future professionals training of vocational and technical education institutions for health-improving activities | en |
dc.type | dc.type.collaborative | en |
Appears in Collections: | Bida Olena Orosz Ildikó |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bida_O_Orosz_I_Kuchai_O_Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_zakladiv_profesiino_2020.pdf | In Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2020. Випуск 2 (43). с. 126-131. | 692.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License