Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770
Назва: | Адаптация студентов к учёбе в высшем учебном заведении |
Інші назви: | Adaptation of students to the study in higher educational establishment |
Автори: | Березовська Лариса Греба Ілдіко Larysa Berezovska Greba Ildikó |
Ключові слова: | адаптация;виды адаптации;студенты;критерии успешной адаптации;высшее учебное заведение |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вид-во МДУ |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200. |
Серія/номер: | Серія «Педагогіка та психологія»;Випуск 2(4) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. В статье рассматриваются психологические подходы адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведении. Рассматривается адаптация как процесс вхождения личности в новое для нее предметную и социальную среду. Представлен анализ психолого-педагогических подходов к понятию «адаптация». Раскрыто адаптацию как постоянный процесс активного приспособления индивида к условиям социальной среды и результат внутренних преобразований. Проанализировано адаптацию к учебной деятельности как процесс. Представлены виды адаптации студентов, критерии успешной адаптации к обучению в высшем учебном заведении. Выделены виды адаптированности. Abstract. In this article, psychological approaches to the study of students at the higher educational institution is considered. The object of the article is realization of theoretical analysis of psychological aspects of the adaptation of students to studying at the higher educational institution. It is represented the adaptation as the process of personality intromission into new material and social environment, its formation as actively functioning part, object and subject of these environment relations. Резюме. У статті розглядається психологічні підходи адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Розглядається адаптація як процес входження особистості в нове для неї предметне та соціальне середовище. Представлено аналіз психолого-педагогічних підходів до поняття «адаптація». Розкрито адаптацію як постійний процес активного пристосування індивіда до умов соціального середовища та результат внутрішніх перетворень. Проаналізовано адаптацію до навчальної діяльності як процес. Представлено види адаптації студентів, критерії успішної адаптації до навчання у вищому навчальному закладі. Виокремлено види адаптованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770 |
ISSN: | 2413-3329 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Greba Ildikó |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berezovska_L_Greba_I_Adaptaciya_studentov_k_uchyobe_v_vysshem_uchebnom_2016.pdf | In Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200. | 750.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons