Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Березовська Лариса | uk |
dc.contributor.author | Греба Ілдіко | uk |
dc.contributor.author | Larysa Berezovska | en |
dc.contributor.author | Greba Ildikó | hu |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T15:04:48Z | - |
dc.date.available | 2021-04-13T15:04:48Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | In Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200. | en |
dc.identifier.issn | 2413-3329 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/770 | - |
dc.description.abstract | Резюме. В статье рассматриваются психологические подходы адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведении. Рассматривается адаптация как процесс вхождения личности в новое для нее предметную и социальную среду. Представлен анализ психолого-педагогических подходов к понятию «адаптация». Раскрыто адаптацию как постоянный процесс активного приспособления индивида к условиям социальной среды и результат внутренних преобразований. Проанализировано адаптацию к учебной деятельности как процесс. Представлены виды адаптации студентов, критерии успешной адаптации к обучению в высшем учебном заведении. Выделены виды адаптированности. | ru |
dc.description.abstract | Abstract. In this article, psychological approaches to the study of students at the higher educational institution is considered. The object of the article is realization of theoretical analysis of psychological aspects of the adaptation of students to studying at the higher educational institution. It is represented the adaptation as the process of personality intromission into new material and social environment, its formation as actively functioning part, object and subject of these environment relations. | en |
dc.description.abstract | Резюме. У статті розглядається психологічні підходи адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Розглядається адаптація як процес входження особистості в нове для неї предметне та соціальне середовище. Представлено аналіз психолого-педагогічних підходів до поняття «адаптація». Розкрито адаптацію як постійний процес активного пристосування індивіда до умов соціального середовища та результат внутрішніх перетворень. Проаналізовано адаптацію до навчальної діяльності як процес. Представлено види адаптації студентів, критерії успішної адаптації до навчання у вищому навчальному закладі. Виокремлено види адаптованості. | uk |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Вид-во МДУ | en |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Педагогіка та психологія»;Випуск 2(4) | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | адаптация | ru |
dc.subject | виды адаптации | ru |
dc.subject | студенты | ru |
dc.subject | критерии успешной адаптации | ru |
dc.subject | высшее учебное заведение | ru |
dc.title | Адаптация студентов к учёбе в высшем учебном заведении | en |
dc.title.alternative | Adaptation of students to the study in higher educational establishment | - |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Greba Ildikó |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berezovska_L_Greba_I_Adaptaciya_studentov_k_uchyobe_v_vysshem_uchebnom_2016.pdf | In Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Збірник наукових праць. 2016. Випуск 2(4). с. 196-200. | 750.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License