Huszti Ilona Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 58
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Дистанційне навчання у 2020-2023 рр.: про що можна дізнатися з наукової літературиБарань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert; Густі Ілона; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner
2023Ставлення студентів до вивчення іноземних мов під час війни в УкраїніБарань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Густі Ілона; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta
2022Distance learning as the new reality in tertiary education: a case studyHuszti Ilona; Густі Ілона; Csatáry György; Чотарі Юрій; Yurii Chotari; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Ilona Lekhner
2022Teaching English reading to young learnersHuszti Ilona; Густі Ілона; Ilona Lekhner; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Fábián Márta; Фабіян Марта
2009Angoltanárképzés BeregszászonHuszti Ilona; Густі Ілона
2015Підготовка до письмового завдання на ЗНО з англійської мови на матеріалах опитування вчителів та студентів англійської філологіїКачур Аннамаріа; Kacsur Annamária; Annamaria Kachur; Густі Ілона; Huszti Ilona
2022Aktuális nyelvpedagógiai kérdések KárpátaljánHuszti Ilona; Густі Ілона
2015A kárpátaljai nyelvpedagógia elmúlt tíz éve az empíria jegyében (Az idegen nyelvek oktatása terén történt változások, különös tekintettel az angolra)Huszti Ilona; Густі Ілона
2021A távoktatás tapasztalatai egy kérdőíves felmérés tükrébenHuszti Ilona; Густі Ілона; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Ilona Lekhner; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta
2021The role of context and relevance in translating European Union textsIlona Lekhner; Lechner Ilona; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta
2022Motivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der PandemieIlona Lekhner; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона; Baran Ielyzaveta; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта
2021Az online oktatás Kárpátalján: tapasztalatok és következményekHuszti Ilona; Густі Ілона; Dudics Lakatos Katalin; Дудич-Лакатош Катерина; Dudych-Lakatosh Kateryna
2022A 2020. évi tavaszi és őszi távoktatás a Rákóczi-főiskolán: tapasztalatok, vélemények, tanulságokBárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Valóban a két(tan)nyelvű oktatás a legjobb megoldás?Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta; Csernicskó István; Черничко Степан; Csernicsko Istvan; Huszti Ilona; Густі Ілона
2021Homework: To do it or not?Huszti Ilona; Густі Ілона
2017Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspectiveГусті Ілона; Huszti Ilona
2021A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020)Huszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 58