Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/804
Назва: | Роль неперервної освіти у формуванні академічної культури педагогічних працівників у ЗВО |
Інші назви: | The role continuing education in the formation of the academic culture of teaching staff in higher educational institutions |
Автори: | Джура Олександр Jura Oleksandr Наталія Рідей Ridei Nataliia Шовш Катерина Shovsh Katerina Soós Katalin Білецька Альона Biletska Alona |
Ключові слова: | академічна культура;майбутні педагогічні працівники;заклади вищої освіти;модель формування;контенти та компоненти моделі системи підготовки педагогів компетентностями академічної культури |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | «Видавництво «Гілея» |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Освітній дискурс. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 19 (1). с. 7-22. |
Серія/номер: | ;Випуск 19 (1) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті проаналізовано тезаурус академічної культури, проведено аналіз ціннісних суспільних освітньо-наукових орієнтацій соціальних категорій професійно-зацікавлених педагогів у пролонгованій зайнятості впродовж життя; здійснено семантичний системний аналіз структури і змісту культур обумовлених взаємин людини та суспільства, майбутніх педагогічних працівників та полі-профільних професійних середовищ їх реалізацій та працевлаштування; обґрунтовано роль екологічної культури у забезпеченні сталості суспільного розвитку ноосферологічної парадигми наукового пізнання. Abstract. The thesaurus of academic culture is analysed, the analysis of value-based social educational and scientific orientations of social categories of professionally interested teacher in prolonged employment throughout life is carried out; a semantic systematic analysis of the structure and content of cultures of the conditioned relationships between a person and society, future teacher and poly profile professional environments of their implementation and employment is carried out; a semantic systematic analysis of the structure and content of cultures of the conditioned relationships between a person and society , future teacher and poly profile professional environments of their implementation and employment is carried out, the role of ecological culture in ensuring the sustainability of social development of the noospherological paradigm of scientific knowledge is substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/804 |
ISSN: | 2522-9699 (Print) 2616-5007 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Soós Katalin |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soos_K_Rol_neperervnoi_osvity_u_formuvanni_akademichnoi_kultury_2020.pdf | In Освітній дискурс. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 19 (1). с. 7-22. | 659.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons