Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806
Назва: | Кінетичний малюнок школи як можливий метод аналізу соціальних зв’язків |
Автори: | Бергхауер-Олас Емйовке Berghauer-Olasz Emőke |
Ключові слова: | проективний рисунковий тест;кінетичний малюнок школи;соціальні зв’язки;інклюзивне навчання;педагогічна робота |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Ексклюзив-систем |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Кінетичний малюнок школи – це техніка, придатна насамперед для дослідження соціальних зв’язків дітей та підлітків, ця методика є вихідним моментом для визначення точок спостереження за ставленням дітей до ровесників і старших. Інтерпретації сприяє і те, що «згідно з даними аналізу нормальна дитина, що легко пристосовується до середовища, позначає на упорядкованому малюнку педагога, себе і переважно двох друзів, у школі, у класі, у ході типової шкільної діяльності, на оптимальній відстані серед теплого, веселого, ігрово-чуттєвого настрою». Перевагою системного підходу є те, що інтерпретувати кінетичний малюнок школи можна без перерахування словникових значень. Аналіз конфігурації з точки зору системного підходу вважає системою розуміння аналізованої особи як цілості, а підсистемами – які отримують значення виключно у цій системі – вважає малюнки. Складниками системи являються анамнестичні, малюнкові та поведінкові фактори, ідентифіковані у ході психологічної інтерпретації. Для цього особа, що проводить аналіз, крок за кроком застосовує методи аналізу контексту, актуального генезису, феноменологічного аналізу, інтуїтивного аналізу, глобального аналізу тощо. У ході роботи створюється конфігурація для того, щоб поєднати в індивідуальну цілісність розкриті компоненти. Abstract. This article introduces a new clinical technique for teachers who would like to know more about the children’s school problems. The Kinetic School Drawing (KSD) asks the child to draw a picture of himself in school with a teacher and one or two friends to reveal his perception of his role. The innovative method beside the sociometric procedures is useful for teachers in inclusive education. |
Опис: | http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/8484/1/Pet%27ko%20%282015%29%2C%20p.%20315.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806 |
ISBN: | 978-617-7079-38-4 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Berghauer-Olasz Emőke |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berghauer_Olasz_E_Kinetychnyi_maliunok_shkoly_yak_mozhlyvyi_metod_analizu_2015.pdf | In Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47. | 346.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons