Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бергхауер-Олас Емйовке | uk |
dc.contributor.author | Berghauer-Olasz Emőke | hu |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T20:56:53Z | - |
dc.date.available | 2021-04-22T20:56:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | In Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-7079-38-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/806 | - |
dc.description | http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/8484/1/Pet%27ko%20%282015%29%2C%20p.%20315.pdf | en |
dc.description.abstract | Резюме. Кінетичний малюнок школи – це техніка, придатна насамперед для дослідження соціальних зв’язків дітей та підлітків, ця методика є вихідним моментом для визначення точок спостереження за ставленням дітей до ровесників і старших. Інтерпретації сприяє і те, що «згідно з даними аналізу нормальна дитина, що легко пристосовується до середовища, позначає на упорядкованому малюнку педагога, себе і переважно двох друзів, у школі, у класі, у ході типової шкільної діяльності, на оптимальній відстані серед теплого, веселого, ігрово-чуттєвого настрою». Перевагою системного підходу є те, що інтерпретувати кінетичний малюнок школи можна без перерахування словникових значень. Аналіз конфігурації з точки зору системного підходу вважає системою розуміння аналізованої особи як цілості, а підсистемами – які отримують значення виключно у цій системі – вважає малюнки. Складниками системи являються анамнестичні, малюнкові та поведінкові фактори, ідентифіковані у ході психологічної інтерпретації. Для цього особа, що проводить аналіз, крок за кроком застосовує методи аналізу контексту, актуального генезису, феноменологічного аналізу, інтуїтивного аналізу, глобального аналізу тощо. У ході роботи створюється конфігурація для того, щоб поєднати в індивідуальну цілісність розкриті компоненти. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. This article introduces a new clinical technique for teachers who would like to know more about the children’s school problems. The Kinetic School Drawing (KSD) asks the child to draw a picture of himself in school with a teacher and one or two friends to reveal his perception of his role. The innovative method beside the sociometric procedures is useful for teachers in inclusive education. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Ексклюзив-систем | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | проективний рисунковий тест | uk |
dc.subject | кінетичний малюнок школи | uk |
dc.subject | соціальні зв’язки | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | педагогічна робота | uk |
dc.title | Кінетичний малюнок школи як можливий метод аналізу соціальних зв’язків | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Berghauer-Olasz Emőke |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berghauer_Olasz_E_Kinetychnyi_maliunok_shkoly_yak_mozhlyvyi_metod_analizu_2015.pdf | In Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського, м. Кіровоград, 29-30 вересня 2015 року. Кіровоград, Ексклюзив-систем, 2015. с. 42-47. | 346.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License