Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/95
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Huszti Ilona | hu |
dc.contributor.author | Густі Ілона | uk |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T08:27:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-22T08:27:36Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2010. IX. évfolyam, 1. kötet. pp. 49-61. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-7966-89-8 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/95 | - |
dc.description | https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/130652 | en |
dc.description | https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta10_1.pdf | en |
dc.description.abstract | A jelen tanulmány egy olyan kutatást mutat be, melyben magyar és ukrán gyerekek hibáit vizsgáltuk angol olvasás közben. Az volt a feltételezésünk, hogy a gyerekek által ejtett hibák között különbség van az anyanyelvi befolyás és különbségek miatt (a magyar a finnugor nyelvcsaládhoz, az ukrán pedig az indoeurópaihoz tartozik; a magyar a latin ábécét használja, az ukrán a cirillt). A kutatás három hiba-típusra összpontosított (hangtani, szókincsbeli, nyelvtani). Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar gyerekek kevesebbszer hibáznak angol olvasás közben, ami az anyanyelv idegen nyelvre való hatásának is betudható. Leírás (bármi más leírás vagy komment). | hu |
dc.description.abstract | Abstract. The research described in this paper was carried out among eleven-year-olds in a bilingual context. The learners were native Hungarian and Ukrainian children who studied English as a foreign language (EFL) in Beregszász, a small provincial town in Transcarpathia, Ukraine. The population of the town is multi-national and multi-lingual. | en |
dc.description.abstract | Резюме. У роботі представлено результати, пов’язані з дослідженням помилок під час читання учнями англійською мовою. Рідна мова цих учнів нетотожна: для одних – угорська, для інших – українська. Гіпотезою дослідження було те, що між помилками, які допускають учні, є відмінності, спричинені впливом різних рідних мов, відмінностями у граматичній і лексичній системах, а також їх походженням (напр., угорська мова відноситься до угро-фінської мовної сім’ї, а українська – до індоєвропейської; угорська мова використовує латинський алфавіт, а українська – кирилицю). Дослідження зосереджено на трьох видах помилок, пов’язаних з вимовою, лексичним запасом та граматикою. На підставі результатів дослідження встановлено, що учні, для яких рідною є угорська мова, допускають менше помилок під час читання англійською мовою. Це явище пояснюється впливом рідної мови на іноземну мову, яка вивчається. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | PoliPrint Kft. | en |
dc.relation.ispartofseries | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;IX. évfolyam, 1. kötet | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Hungarian children | en |
dc.subject | Ukrainian children | en |
dc.subject | Reading errors | en |
dc.subject | English language | en |
dc.title | Analysis of Hungarian and Ukrainian children’s English reading errors | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Acta Academiae Beregsasiensis Huszti Ilona |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Huszti_I_Analysis_of_Hungarian_and_Ukrainian_children_2010.pdf | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2010. IX. évfolyam, 1. kötet. pp. 49-61. | 371.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License