Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 521-530 of 3679 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010-08Holló Dorottya: Értsünk szót! Kultúra, nyelvhasználat, nyelvtanítás. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2008. 263 p.Fábián Márta; Фабіян Марта
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2018Historical aspects of Hungarian as foreign language teachingKatalin Hnatyk; Hnatik Katalin; Гнатик Каталін
2011Második és idegen nyelv oktatása a beregszászi magyar iskolák 5. osztályában: a motiváció és nyelvi készség összefüggése az oktatáspolitikai tényezőkkelBárány Erzsébet; Huszti Ilona; Fábián Márta; Барань Єлизавета; Густі Ілона; Фабіян Марта; Baran Ielyzaveta
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2010Fifth graders’ receptive skills in English and UkrainianBaran Ielyzaveta; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Густі Ілона; Фабіян Марта
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin