Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-05Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Гуманізм як концептуальна основа фахової підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Умови ефективності професійної діяльності вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Підходи до розвитку фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США: загальні тенденціїЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Умови ефективності професійної діяльності вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna