Browsing by Author Густі Ілона

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 44 to 58 of 58 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2017A tanárok nyelvtudásszintjének szerepe az angoloktatásban a kárpátaljai magyar iskolákbanHuszti Ilona; Густі Ілона
2021A távoktatás tapasztalatai egy kérdőíves felmérés tükrébenHuszti Ilona; Густі Ілона; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Ilona Lekhner; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2022Teaching English reading to young learnersHuszti Ilona; Густі Ілона; Ilona Lekhner; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Fábián Márta; Фабіян Марта
2013Teaching English to Young Learners (TEYL): Insights and practical tips from a diary studyHuszti Ilona; Густі Ілона
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2011The teaching practicum and becoming a competent teacherHuszti Ilona; Густі Ілона
2000Teaching reading as a receptive skillHuszti Ilona; Густі Ілона
2009The use of learner reading aloud in the English lesson: a look at the micro and macro levels of oral readingHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Valóban a két(tan)nyelvű oktatás a legjobb megoldás?Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta; Csernicskó István; Черничко Степан; Csernicsko Istvan; Huszti Ilona; Густі Ілона
2003Why teachers of English in Transcarpathian Hungarian schools apply the oral reading technique at the English lessonsHuszti Ilona; Густі Ілона
2023Дистанційне навчання у 2020-2023 рр.: про що можна дізнатися з наукової літературиБарань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert; Густі Ілона; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta
2015Підготовка до письмового завдання на ЗНО з англійської мови на матеріалах опитування вчителів та студентів англійської філологіїКачур Аннамаріа; Kacsur Annamária; Annamaria Kachur; Густі Ілона; Huszti Ilona
2023Ставлення студентів до вивчення іноземних мов під час війни в УкраїніБарань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Густі Ілона; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta