Browsing by Author Lőrincz Marianna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 27 of 41 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Training an andragogue as a specialist in adult educationSamoilenko Oksana; Dubaseniuk Oleksandra; Oros Ildiko; Levrints Marianna; Stratan-Artyshkova Tetiana; Gunko Nataliіa; Orosz Ildikó; Lőrincz Marianna; Самойленко Оксана; Дубасенюк Олександра; Орос Ільдіко; Леврінц Маріанна; Стратан-Артишкова Тетяна; Гунько Наталія
2019Гуманізм як концептуальна основа фахової підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Модернізація вітчизняної системи підготовки вчителів іноземних мов на основі прогресивних ідей американського досвідуЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019-12Онтологія проблеми фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Організаційно-змістові підходи до підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні і СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2011Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та УгорщиніКозубовська Ірина; Леврінц Маріанна; Kozubovska Iryna; Levrints Marianna; Lőrincz Marianna
2020Практична підготовка вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019-05Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2012Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в УгорщиніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Підходи до розвитку фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США: загальні тенденціїЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Підходи до формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Репрезентування складових, критеріїв і рівнів розвитку компетентності вчителів іноземних мов у стандартах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Розвиток методичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna