Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1152
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorГнатик Каталінuk
dc.contributor.authorKatalin Hnatyken
dc.contributor.authorHnatik Katalinhu
dc.date.accessioned2021-08-16T10:32:52Z-
dc.date.available2021-08-16T10:32:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГнатик Каталін: Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності. In Т. Д. Щербан (гол.ред.): Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 65-66.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152-
dc.description.abstractРезюме. В умовах світових глобалізаційних процесів безперервно росте інтерес до проблеми професійної ідентичності фахівців, у тому числі майбутніх бакалаврів іноземної мови. Професійне конструювання особистості – тривалий процес, який починається з вибору професії і завершується повною професіоналізацією особистості. Під впливом соціальних, економічних, політичних і культурних чинників з’являються нові вимоги до організації професійно-орієнтованого навчання майбутніх філологів, відбувається переосмислення процесу самовизначення, становлення особистості фахівця. Реалізація особистісноорієнтованого підходу незалежно від наявності різних поглядів на структуру особистості спрямовує процес формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови на особистість як на ціль, суб’єкт, результат і головний критерій його ефективності, а також уможливлює урахування рівня індивідуального розвитку студентів; їх знань, умінь і навичок; а також задатків і здібностей.uk
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во МДУen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.titleАктуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Ebben a gyűjteményben:Hnatik Katalin

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Hnatik_K_Aktualnist_formuvannia_subiektnosti_maibutnikh_bakalavriv_2020.pdfГнатик Каталін: Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичності. In Т. Д. Щербан (гол.ред.): Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів. Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево. Мукачево, Вид-во МДУ, 2020. c. 65-66.580.15 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons