Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДепчинська Іветтаuk
dc.contributor.authorDepchynska Ivettaen
dc.contributor.authorDepcsinszka Ivetthu
dc.date.accessioned2021-08-26T15:36:30Z-
dc.date.available2021-08-26T15:36:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДепчинська Іветта: Розвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 р.р. In Науковий вісник Ужгородського Національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2015. Випуск 37. с. 40-42.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1193-
dc.description.abstractРезюме. Актуальність проблеми дослідження випливає із суперечностей, зокрема між усвідомленням значимості гуманітарної освіти в житті суспільства на теоретичному рівні (рівень філософських узагальнень, психологічних теорій, педагогічних концепцій) і недооцінкою її ролі на практиці. Мета дослідження полягала у розкритті сукупності чинників, що впливали на становлення шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 рр. Подальші розвідки пов"язані з аналізом тогочасних навчальних планів, програм, підручників, методичних видань, в яких відображено зміст шкільної гуманітарної освіти.uk
dc.description.abstractAbstract. The urgency of the research problem stems from the contradictions, in particular between the awareness of the importance of humanities education in society at the theoretical level (the level of philosophical generalizations, psychological theories, pedagogical concepts) and underestimation of its role in practice. The purpose of the study was to reveal a set of factors that influenced the formation of school humanities education in Transcarpathia in the period 1919-1939.en
dc.description.abstractРезюме. Актуальность проблемы исследования вытекает из противоречий, в частности между осознанием значимости гуманитарного образования в жизни общества теоретически (уровень философских обобщений, психологических теорий, педагогических концепций) и недооценкой ее роли на практике. Цель исследования заключалась в раскрытии совокупности факторов, которые влияли на становление школьного гуманитарного образования в Закарпатье в период 1919-1939 гг. Дальнейшие разведки связанные с анализом тогдашних учебных планов, программ, учебников, методических изданий, в которых отражено содержание школьного гуманитарного образования.ru
dc.language.isouken
dc.publisherУжгородський національний університетen
dc.relation.ispartofseriesСерія: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 37-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectрозвиток змісту освітиuk
dc.subjectетапи розвиткуuk
dc.subjectЧехословацька Республікаuk
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.titleРозвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 рр.en
dc.title.alternativeThe development of humanitarian education in Transcarpatia in 1919-1939en
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Depcsinszka Ivett

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nvuuped_2015_37_1 (1).pdfДепчинська Іветта: Розвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 р.р. In Науковий вісник Ужгородського Національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2015. Випуск 37. с. 40-42.402.46 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons