Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1205
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Berghauer-Olasz Emőke | hu |
dc.contributor.author | Бергхауер-Олас Емйовке | uk |
dc.date.accessioned | 2021-08-27T16:44:08Z | - |
dc.date.available | 2021-08-27T16:44:08Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | In Вісник Прикарпатського Університету. Педагогіка. 2010. Випуск XXXIII. с. 43-47. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205 | - |
dc.description | http://lib.pnu.edu.ua/files/Visniki/visnyk-pedagogika-2010-33.pdf | en |
dc.description.abstract | A jelen idők pszichológiai szakirodalmában számos meghatározás használatos a kultúra fogalmának körülírására, melyek közül ritka esetben találkozhatunk mindent átfogó és behatároló magyarázattal. Egyik kimerítő megközelítést M. Cole téziseiben találjuk, amely szerint a kultúra az emberek által felhalmozott tudásra épülő életmódok együttese, amely a nyelvben kódolódik, s fizikai tárgyakban, hiedelmekben, értékekben, szokásokban és tevékenységekben testesül meg, amelyeket az egyik generáció a másiknak továbbad (Cole, 2008). Nagy áttörést jelentett Assmann tényfejtése a kultúráról, túllépve a megkövesedni vélt mintázatokon, mintegy új aspektusból világítva meg a kultúra, az emlékezet és az identitás fogalmát, ezek összefonódását. | hu |
dc.description.abstract | Резюме. Культура – сукупність способів життя, засновані на побудові нагромадних знань людей, які закодовані у мові, затверджені у фізичних предметах, повір’ях, цінностях, навиках та діяльностях, які передаються з покоління в покоління. В роботі отримаємо погляди про новітні, переломні теорії, які розглядаються в сучасній психологічній літературі. На основі цього можливо зустрічати й ту думку, за яку дитина не соціалізується, а за допомогою засвоєння мови, в аналогічному процесі, засвоює культуру. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. Culture (from the Latin cultura stemming from colere, meaning “to cultivate”) is a term that has different meanings. The term culture in anthropology had two meanings – the evolved human capacity to classify and represent experiences with symbols, and act imaginatively and creatively; and the distinct ways that people living in different parts of the world classified and represented their experiences, and acted creatively. The study shows those new significant aspects of culture and language which appeared in psychological literatures. | en |
dc.language.iso | hu | en |
dc.publisher | Прикарпатський Національний Університет імені Василя Стефаника | en |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск XXXIII. | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | kultúra | hu |
dc.subject | identitás | hu |
dc.subject | kulturális emlékezet | hu |
dc.subject | kollektív emlékezet | hu |
dc.title | A kultúra és nyelv kapcsolata | en |
dc.title.alternative | Зв’язок мови з культурою | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Розташовується у зібраннях: | Berghauer-Olasz Emőke |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berghauer_Olasz_E_A_kultura_es nyelv_kapcsolata_2010.pdf | In Вісник Прикарпатського Університету. Педагогіка. 2010. Випуск XXXIII. с. 43-47. | 349.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons