Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБергхауер-Олас Емйовкеuk
dc.contributor.authorBerghauer-Olasz Emőkehu
dc.date.accessioned2021-08-27T17:05:14Z-
dc.date.available2021-08-27T17:05:14Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationIn Науковий Вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». 2008. Випуск 14. с. 10-12.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1206-
dc.description.abstractРезюме. Малюнок - один з можливих засобів само-еспресії дитини. Засобами гри можуть виражатися почуття через діяльність та рольові ігри, за яких складина передача вербального спілкування не є необхідною. Малювання можна ввжати за підтип гри, яка, на справді, є процесом внутрішнього спілкування дитини з навколишнім світом, а також власного свідомістю. Використовуючи цей метод, можна отримати інформацію про графічну передачу емоцій до тієї міри, яка дає можливість дитині усвідомити та виразити себе вербально через малюнок.uk
dc.description.abstractAbstract. Drawing is one of the possible means of the child’s self-expression. By means of games feelings can be expressed directly through activities and role-plays where there is no need for complicated transfer of verbal communication. Drawing can be considered as a substype of games, which is in fact the communication of the child’s inner process with the outer world as well as with his own conscious. Outlining the idea of the game as a way of cultural expression alongside with the explanation of the meaning of elaborative mechanisms of drawing there arouses the possibility of its embedding into the cultural expression. Thus, applying this method one can gain information about the graphic transfer of emotions to the extent, which enables the child to realize and express verbally the experience of drawing.en
dc.description.abstractРезюме. Рисование является одним из способов самовыражения ребёнка. Для устного выражения чувств, эмоций, настроений, ребёнку необходимы интроспективные и абстрактные способности, которые соответствуют вербальным представлениям. Такими способностями ребёнок владеет только частично. Рисунок способствует выражению переживаний ребёнка в такой степени, когда он становится способным осознать происходящее, а потом воплотить в образах и передать вербально.ru
dc.language.isoruen
dc.publisherУжгородський національний університетen
dc.relation.ispartofseriesСерія «Педагогіка. Соціальна робота»;Випуск 14.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectиграru
dc.subjectрисункаru
dc.subjectдетская эмоцияru
dc.subjectdrawingen
dc.subjectgameen
dc.subjectself-expressionen
dc.subjectelaborationen
dc.titleОсобенности отображения детских емоций в игре и в рисункеen
dc.title.alternativePeculiarities of reflection of a child’s emotions in a game and at a pictureen
dc.typedc.type.articleen
Розташовується у зібраннях:Berghauer-Olasz Emőke

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berghauer_Olasz_E_Osobennosti_otobrazhenija_detskih_emocij_v_igre_i_v_risunke_2008.pdfIn Науковий Вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». 2008. Випуск 14. с. 10-12.357.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons