Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/130
Title: Організація та аналіз результатів експеріментальної переірки едагогічних умо та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Authors: Hnatik, Katalin
Keywords: ідентичність;професійна ідентичність;компонент;етап;організація;майбутні бакалаври іноземної мови
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім«Гельветика»
Type: Article
Series/Report no.: Науковий журнал «Інноваційна педагогіка»;Випуск 25 Том 2
Abstract: У статті висвітлено особливості органі-зації та проаналізовано результати екс-периментального дослідження перевірки результативності реалізації педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності май-бутніх бакалаврів іноземної мови. Резюмо-вано, що експериментальне дослідження проводилося протягом 2016–2020 років й охоплювало чотири етапи: теоретико-аналітичний, констатувальний, виконавчий (формувальний), результативно-аналітич-ний. На першому (теоретико-аналітич-ний) встановлено актуальність проблеми формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови; визна-чено мету, об’єкт, предмет, завдання дослі-дження; висвітлено можливості викорис-тання освітнього контексту професійної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови як середовища для формування профе-сійної ідентичності; конкретизовано наукові підходи до проблеми професійної ідентич-ності майбутніх бакалаврів іноземної мови.У процесі проведеної роботи на конста-тувальному етапі досягнуто такі основні результати: розроблено авторський діа-гностичний інструментарій для визна-чення сформованості професійної ідентич-ності майбутніх бакалаврів іноземної мови; конкретизовано компоненти, критерії, показники, рівні професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови; визна-чено, теоретично обґрунтовано комплекс педагогічних умов та розроблено струк-турно-функціональну модель професійної ідентичності майбутніх бакалаврів інозем-ної мови. Виконавчий (формувальний) етап педагогічного експерименту проводився протягом 2018–2019 навчального року зі студентами III курсу спеціальності 6.020303 «Філологія» (англійська). Основною метою проведення такого етапу була реалізація комплексу педагогічних умов і структурно-функціональної моделі формування профе-сійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. На результативно-оціню-вальному етапі педагогічного дослідження оброблено та проаналізовано отримані статистичні дані, здійснено порівняльний аналіз ефективності традиційної професій-ної підготовки студентів і запропонованих у дослідженні педагогічних умов формування професійної ідентичності майбутніх бака-лаврів іноземної мови. The article highlights the features of the organization and analyzes the results of an experimental study to verify the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions and structural and functional model of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. It is summarized that the experimental study was conducted during 2016–2020 and covered four stages: theoretical and analytical, ascertaining, executive (formative), resultative-analytical. The first (theoretical and analytical) establishes the urgency of the problem of forming future bachelors’ professional identity in foreign language teaching; the purpose, object, subject, tasks of research are defined; the possibilities of using the educational context of future bachelors’ professional training as an environment for the formation of professional identity are highlighted; scientific approaches were applied to the problem of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. The following main results were carried out at the ascertaining stage: the author’s diagnostic tools for determining the formation of the future bachelors’ professional identity; the components, criteria, indicators, levels are specified, the complex of pedagogical conditions is determined, theoretically substantiated and the structural-functional model of future bachelors’ professional identity is developed. The executive (formative) stage of the pedagogical experiment was conducted during the 2018–2019 academic year. with third-year students majoring in 6.020303 “Philology” (English). The main purpose of this stage was the implementation of a set of pedagogical conditions and structural and functional model of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. At the resultative-evaluation stage of pedagogical research the received statistical data are processed and analyzed, the comparative analysis of efficiency of traditional professional training of students and the pedagogical conditions of formation of future bachelors’ professional identity of a foreign language offered in research are carried out.
Description: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/25/part_2/8.pdf
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/130
ISSN: 2663-6085
Appears in Collections:Hnatik Katalin

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdfНауковий журнал «Інноваційна педагогіка». Випуск 25 Том 2 с.199, с.32-35235.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.