Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/157
Title: Language learning strategies used by successful and unsuccessful language learners
Authors: Siladi Vasyl
Szilágyi László
Сіладі Василь
Keywords: learning strategy;successful student;unsuccessful student;technique;inhibited;suitable;inductive;deductive
Issue Date: 2019
Publisher: Premier Publishing s.r.o.
Type: Article
Citation: In The Third International scientific congress of scientists of Europe. Proceedings of the III International Scientific Forum of Scientists "East–West" (January 11, 2019). Vienna, Premier Publishing s.r.o. 2019. pp. 714-722.
Abstract: Learning strategies chosen in the language learning process play an important role in successful language learning. Using such techniques as guessing, inductive and deductive learning, grouping new words, reading in a foreign language – all these belong to the category of language learning strategies. Стратегії для навчання, обрані в процесі вивчання мови, відіграють важливу роль в успішному мови. Використання таких засвоєнні технік і методів, як здогадка, індуктивне та дедуктивне навчання, групування нових слів, читання на іноземній мови – все це відноситься до категорії стратегій вивчання мови.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/157
ISBN: 978-3-903197-91-6
Appears in Collections:Szilágyi László

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Language learning strategies used by successful and unsuccessful language learners.pdfIn The Third International scientific congress of scientists of Europe. Proceedings of the III International Scientific Forum of Scientists "East–West" (January 11, 2019). Vienna, Premier Publishing s.r.o. 2019. pp. 714-722.18.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.