Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіладі Васильuk
dc.contributor.authorSiladi Vasylen
dc.contributor.authorSzilágyi Lászlóhu
dc.date.accessioned2020-10-02T09:15:59Z-
dc.date.available2020-10-02T09:15:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіката психологія»: зб.наук. пр. 2019. Випуск 1 (9). с. 210-213.-
dc.identifier.issn2413-3329-
dc.identifier.issn2520-6788-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/161-
dc.descriptionhttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/29630/1/2019%20Orosov%C3%A1_Petr%C3%ADkov%C3%A1_Starosta_Ped%20ps%201%289%292019%20s.125-129.pdfen
dc.description.abstractМета дослідження полягає в підкресленні важливості стратегій під час вивчення іноземної мови та її викладання. Робота узагальнює наявні відомості із стратегій вивчення мови, дає визначення поняття стратегії вивчення мови й окреслює таксономію стратегій вивчення мови, запропоновану провідними дослідниками у цій галузі. Визначено роль учителя взастосуванні методики стратегій і наведено низку проблем для подальшого вивчення стратегій вивчення мови.en
dc.language.isouken
dc.publisherBид-во МДУ, 2019 Мукачевоen
dc.relation.ispartofseriesСЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ»;Випуск 1(9)’ 2019-
dc.subjectстратегії навчання іноземної мовиen
dc.subjectкогнітивні стратегіїen
dc.subjectметакогнітивніen
dc.subjectкласифікації стратегійen
dc.titleТеоретичні основи застосування стратегій навчання іноземної мовиen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Szilágyi László

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019 Orosová_Petríková_Starosta_Ped ps 1(9)2019 s.125-129.pdfIn Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіката психологія»: зб.наук. пр. 2019. Випуск 1 (9). с. 210-213.6.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.