Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.date.accessioned2022-02-07T08:49:44Z-
dc.date.available2022-02-07T08:49:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIn Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 жовтня 2021 р.). Львів, ЛТЕУ, 2021. с. 148-150.en
dc.identifier.isbn978-617-602-302-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1634-
dc.description.abstractРезюме. Онлайн освіта з’явилася задовго до пандемії, і тривалий час існувала як доповнюючий елемент до традиційної освіти офлайн. Так, коли в 2014 році евакуйовані виші опановували методики дистанційного навчання, вже було у кого вчитися. Нажаль тоді не було напрацьовано вітчизняний стандарт онлайн освіти, який міг би стати зразком з поширенням пандемії.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЛТЕУen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectІнфоциганщина в туризміuk
dc.subjectвладаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнаукаuk
dc.titleІнфоциганщина в туризмі як відсутність партнерства влади, освіти, науки і практикиen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Infotsyhanshchyna_v_turyzmi_yak_vidsutnist_partnerstva_vlady_osvity_2021.pdfIn Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-29 жовтня 2021 р.). Львів, ЛТЕУ, 2021. с. 148-150.1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons