Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБірток Ванессаuk
dc.contributor.authorBirtók Vanesszahu
dc.date.accessioned2022-07-08T14:11:19Z-
dc.date.available2022-07-08T14:11:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБірток Ванесса: Методика навчання основ диференціального та інтегрального числення в загальноосвітніх школах. Matematika és Informatika Tanszék, Beregszász, 2022. 45 p.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1707-
dc.description.abstractДана робота присвячена дослiдженню пов’язаним з методикою навчання основ диференцiального та iнтегрального числення в загальноосвiтнiх школах. Актуальнiсть теми полягає в тому, що в сучасному свiтi володiння математичними знаннями має велике значення, отже вивчати основи потрiбно ще в школi. За допомогою похiдної та диференцiального числення можемо дослiджувати функцiї, а користуючись iнтегральним численням обчислювати площi та об’єми тiл. Такi числення використовують для розв’язання рiзних завдань. Мета роботи полягає у вивченнi методики навчання основ диференцiального та iнтегрального числення. Опрацьованi матерiали використати для розв’язання практичних завдань. Для виконання зазначеної мети служать такi завдання як: 1. вивчення методики навчання 2. ознайомлення з формуванням основних компетентностей 3. дослiдження методiв навчання основ даних числень 4. застосування опрацьованого матерiалу в завданнях Робота базується на пiдручниках для загальноосвiтнiх шкiл десятого та одинадцятого класу. Дослiдження вибраної теми складається з наступних частин: 1. теоретичнi основи 2. методика навчання основ диференцiального та iнтегрального числення 3. практична частинаuk
dc.description.abstractSzakdolgozatom a differenciál- és integrálszámítás alapjai középiskolai oktatási módszereivel kapcsolatos kutatással foglalkozik. A téma aktualitása abban rejlik, hogy világunkban nagy jelentőséggel bírnak a matematikai ismerek, tehát az alapok megtanulását már az iskolában el kell kezdeni. A derivált és differenciálszámítás segítségével függvényeket vizsgálhatunk, az integrálszámítás használatával pedig a testek területét és térfogatát számíthatjuk ki. Ilyen számításokat különböző típusú feladatok megoldásához használhatunk. A szakdolgozatom célja a differenciál- és integrálszámítás alapjainak valamint oktatási módszereinek tanulmányozása. A feldolgozott témakörök nagyobb hasznossággal bírnak a gyakorlati feladatok megoldásánál. A munka céljának teljesítéséhez a következő feladatok szolgálnak: 1. tanítási módszerek tanulmányozása; 2. fő kompetenciák képződéseinek áttekintése; 3. adott számítások alapjai, tanítási módszereinek tanulmányozása; 4. a feldolgozott témakörök felhasználása a különböző feladatok során. A munkám a 10-11.-es középiskolai tankönyvekre épül. A témám kutatása a következő részekből áll: 1. elméleti ismeretek (alapok); 2. a differenciál- és integrálszámítás alapjainak tanítási módszerei; 3. gyakorlati rész.hu
dc.language.isouken
dc.publisherMatematika és Informatika Tanszéken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.subjectдиференціальне численняuk
dc.subjectінтегральне численняuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjecttanítási módszerekhu
dc.subjectdifferenciálszámításhu
dc.subjectintegrálszámításhu
dc.subjectmatematikaoktatáshu
dc.titleМетодика навчання основ диференціального та інтегрального числення в загальноосвітніх школахen
dc.title.alternativeA differenciál- és integrálszámítás alapjainak oktatási módszertana a középiskolákbanen
dc.typedc.type.bacheloren
Appears in Collections:Matematika és informatika tanszék

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Birtok_V_Metodyka_navchannia_osnov_dyferentsialnoho_ta_intehralnoho_2022.pdfБірток Ванесса: Методика навчання основ диференціального та інтегрального числення в загальноосвітніх школах. Matematika és Informatika Tanszék, Beregszász, 2022. 45 p.767.38 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons