Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-04T09:10:45Z-
dc.date.available2020-11-04T09:10:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationIn Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2014. Випуск 30. с. 82-84.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/271-
dc.descriptionhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_31.en
dc.description.abstractРезюме. У статті здійснено аналіз цілей та намірів майбутніх вчителів іноземних мов, які є важливою складовою мотивації професійно-педагогічної діяльності. Зроблено спробу застосування доробку теорії постановки цілей у площині дослідження професійного становлення педагогічних працівників. Вивчення цілей дозволяє ближче підійти до розуміння сутності навчально-професійної діяльності майбутніх педагогів та виконує прогностичну функцію. Перспективним напрямком подальших досліджень у даному розрізі є вивчення умов ефективної постановки навчально-професійних цілей студентами, які сприятимуть їх особистісному та професійному саморозвитку.uk
dc.description.abstractAbstract. The article is devoted to the analysis of goals and intentions of prospective foreign language teachers as an important component of professional motivation. An attempt has been made at applying findings of the goal-setting theory in the field of teacher education research. The study of pre-service teachers’ goals suggests deeper insight into their learning and professional activity.en
dc.description.abstractРезюме. В статье анализируются цели и намерения будущих учителей иностранных языков, которые являются важной составной частью мотивации профессионально-педагогической деятельности. Совершена попытка использования некоторых научных достижений теории постановки целей в области исследования профессионального становления будущих педагогов. Изучение профессиональных целей будущих специалистов позволяет более глубоко изучать особенности их учебно-профессиональной деятельности.ru
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»en
dc.relation.ispartofseriesСерія: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 30.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectціліuk
dc.subjectтеорія постановки цілейuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleЦілі в структурі мотивації професійно-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мовen
dc.title.alternativeGoals in the structure of motivation of prospective foreign language teachersen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Tsili_v_strukturi_motyvatsii_profesiino_pedahohichnoi_2014.pdfIn Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2014. Випуск 30. с. 82-84.212.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons