Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-04T09:49:29Z-
dc.date.available2020-11-04T09:49:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Revistă ştiinţifică progresivă. 2019. № 1. pp. 16-20.en
dc.identifier.issn2587-3806-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/278-
dc.descriptionhttps://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11878/1/PSJ-2019-1.pdfen
dc.description.abstractРезюме. У статті зроблено спробу зрозуміти фактори і передумови ефективного навчання іноземної мови, які підтверджують продуктивність роботи вчителів мови в США. Величезна популярність проблеми ефективного навчання в сучасних дослідженнях у галузі освіти ґрунтується на її добре документованому впливові на проведення освітніх реформ для успішності учнів. Здійснюється безліч ініціатив, спрямованих на підвищення якості навчання в США, таких як: стандартизований рух у різних сферах освіти, включаючи підготовку викладачів мови, введення процедур підзвітності, оптимізацію програм навчання викладачів мови і професійного розвитку, введення в посаду початківців-викладачів, оцінка ефективності роботи вчителів тощо. Центральне припущення, що висувається у цій статті з урахуванням концептуалізації ефективності вчителів іноземних мов, полягає в її визначенні за допомогою інтерпретації сутності якості викладання мови і його оволодіння, що додатково визначається глобальними цілями вивчення мови, а також широкі соціокультурні, політичні, економічні, історичні, філософські перспективи і кон- тексти. Отже, висування прийнятого визначення ефективного викладання іноземної мови і єдиної концептуальної основи проблематично через динамічності поняття і контекстуальної залежності. У число ключових теоретичних і емпіричних тем, що розглядаються в літературі та стосуються ефективної роботи вчителя мови, входять ідентифікація специфічних для дисципліни атрибутів, еволюція підходів і методів викладання іноземної мови, які мають безпосереднє відношення до нашого розуміння ефективного навчання; аналіз особистості атрибути вчителів мови, вербальні і невербальні методи навчання, які становлять суть ефективного навчання.uk
dc.description.abstractAbstract. The paper seeks to understand factors and preconditions of effective foreign language teaching undergirding productivity of language teachers’ work in the USA. Immense popularity of the problem of effective teaching in contemporary educational research rests upon its well-documented impact on the implementation of educational reforms and learner achievement. A plethora of initiatives are being undertaken aimed at enhancing the quality of teaching in the USA such as standards-oriented movement in different spheres of education including language teacher preparation, enacting accountability procedures, optimising language teacher education and professional development programmes, induction of novice teachers, evaluating the effectiveness of teachers’ work etc. The central assumption put forward in this paper in view of foreign language teacher effectiveness conceptualization is its determination by the interpretation of the essence of the quality of language teaching and its acquisition, which is further specified by the global aims of language learning, as well as broad sociocultural, political, economical, historical, philosophical perspectives and contexts. Hence, putting forward a unanimously accepted definition of effective foreign language teaching and unitary conceptual framework is problematic, due to the notion’s dynamism and contextual dependence. Among the key theoretical and empirical themes addressed in the literature pertaining to effective language teacher’s work are the identification of discipline-specific attributes, evolution of approaches and methods of foreign language teaching which have a direct bearing on our understanding of effective teaching, analysis of personal attributes of language teachers, verbal and non-verbal teaching behaviours which constitute the essence of effective teaching.en
dc.language.isouken
dc.publisherTipografie S.R.L. ”Fabrica Disa”en
dc.relation.ispartofseries№ 1.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectефективність професійної діяльності вчителяuk
dc.subjectвчитель іноземних мовuk
dc.subjectособливості навчання іноземної мовиuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleУмови ефективності професійної діяльності вчителів іноземних мов у СШАen
dc.title.alternativeForeign language teacher effectiveness factors in the USAen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Umovy_efektyvnosti_profesiinoi_diialnosti_vchyteliv_inozemnykh_2019.pdfIn Revistă ştiinţifică progresivă. 2019. № 1. pp. 16-20.515.18 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons