Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/282
Title: Умови ефективності професійної діяльності вчителів у США
Other Titles: Teacher effectiveness factors in the USA
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: ефективність педагогічної діяльності;якість викладання;педагогічна освіта;характеристики вчителя;педагогічний стаж;оптимізація підготовки вчителів;оцінювання ефективності;США
Issue Date: 2019
Publisher: Уманський державний педагогічний університет
Type: Article
Citation: In Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2019. Вип. 3. pp. 110−119.
Series/Report no.: Вип. 3
Abstract: Метою статті є розкриття умов ефективності професійної діяльності вчителів і чинників, які впливають на якість праці педагогів у США. З’ясовано, що ефективність професійної діяльності вчителя є комплексним утворенням, що поєднує особистісну, діяльнісну і результативну площини, які зумовлюються контекстуальними показниками. Проаналізовано чинники, які впливають на ефективність педагогічної праці та висвітлено заходи її оптимізації: імплементація стандартно-базованої документації, розроблення системи підзвітності, розроблення методів оцінювання ефективності педагогічної діяльності та ін.
Description: znp.udpu.edu.ua › article › download
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/282
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019 Uman.pdfIn Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2019. Вип. 3. pp. 110−119.511.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.