Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFekete Evelinhu
dc.contributor.authorФекете Евелінuk
dc.date.accessioned2023-08-07T11:48:13Z-
dc.date.available2023-08-07T11:48:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 475-483.en
dc.identifier.isbn978-617-7692-33-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2893-
dc.descriptionhttps://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2019/04/Final-Pedagogical_conf_2019_03_28-29.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/en/record/-/record/bibBRF00007073en
dc.description.abstractA tanulmány az érzelmi intelligencia fejleszthetőségét vizsgálja gyermekkorban. A téma nagy jelentőséggel bír, mivel ahhoz, hogy egy gyermekekből lelkileg egészséges felnőtt váljon, aki képes tudatosan felismerni, megélni érzéseit, empatikusan és toleránsan együttműködni másokkal, kezelni tudja a konfliktusait és képes jó döntéseket hozni, tárgyi tudás mellett kétségtelenül szüksége van érzelmi intelligenciára is. A tanulmány célja bizonyítani, az élő mesehallgatás jótékony hatását az érzelmi intelligencia fejlődésére. Pedagógusként fontos felismerni a mesékben rejlő lehetőségeket és ezeket a lelhető legoptimálisabb formában felhasználni.hu
dc.description.abstractРезюме. У дослідженні розглядається розвиток емоційного інтелекту в дитинстві. Тема має велике значення, оскільки для того, щоб дитина стала психічно здоровою дорослою людиною, яка може свідомо розпізнавати, відчувати почуття, співчувати і терпимо співпрацювати з іншими, керувати конфліктами і вміти приймати правильні рішення, вона також потребує емоційного інтелекту, крім матеріальних знань. Метою роботи є доведення корисного ефекту прослуховування живої казки на розвиток емоційного інтелекту. Як педагог важливо визнати потенціал казок і використовувати їх у найбільш оптимальній доступній формі. Казки дають велику допомогу у вихованні дітей, тому що в них закладено дуже багато інформацій, які допомагають зрозуміти духовний світ дітей.uk
dc.language.isohuen
dc.publisher„RIK-U” Kft.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectgyermeki érzelmi intelligenciahu
dc.subjectérzelmi biztonsághu
dc.subjectmágikus gondolkodáshu
dc.subjectélő mesehu
dc.subjectmesei motívumokhu
dc.titleAz óvodás gyermek érzelmi intelligenciájának fejlesztése mesékkelen
dc.title.alternativeКазка як засіб розвитку емоційного інтелекту дошкільникаen
dc.title.alternativePreschooler’s emotional intelligence development by means of talesen
dc.typedc.type.researchArticleen
Розташовується у зібраннях:A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fekete_Evelin_Az_ovodas_gyermek_erzelmi_intelligenciajanak_fejlesztese_mesekkel_2019.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. Tanulmánykötet. Ungvár, „RIK-U" Kft., 2019. pp. 475-483.620.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons