Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМотрук Вікторuk
dc.contributor.authorMotruk Viktoren
dc.date.accessioned2023-09-19T07:59:50Z-
dc.date.available2023-09-19T07:59:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIn Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. pp. 262-266.en
dc.identifier.isbn978-617-7692-09-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3078-
dc.descriptionhttps://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2018/11/Multicult-Diversity_Book-of-Abstracts_23-10-2018.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00006453en
dc.description.abstractРезюме. На сучасному етапі розвитку української освіти головне завдання навчання іноземної мови у ВНЗ полягає в тому, щоб навчити студентів застосовувати її як засіб спілкування в усіх видах комунікативної діяльності, у тому числі професійно зорієнтованої («мови для спеціальних цілей»), тобто мови для спілкування фахівців різних галузей науки і техніки. На матеріалі професійно зорієнтованої літератури можна розвивати уміння й навички як писемного, так і усного (публічного) мовлення: доповіді, дискусії, реферування та анотування текстів, читання текстів з метою одержання потрібної інформації тощо. На думку методистів, «…читання іншомовних джерел інформації за фахом містить великі резерви, які, на жаль, поки що використовуються недостатньо, хоча й є, за умови відсутності іншомовного оточення, ефективним засобом навчання іноземної мови».uk
dc.language.isouken
dc.publisher„RIK-U” Kft.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectстуденти немовних спеціальностейuk
dc.subjectчитанняuk
dc.subjectфранцузька моваuk
dc.titleЧитання як важливий метод підтримання і розвитку навчально-фахових мотивів усного мовлення у студентів немовних спеціальностей (на матеріалі французької мови)en
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motruk_Viktor_Chytannia_yak_vazhlyvyi_metod_pidtrymannia_i_rozvytku_navchalno_fakhovykh_2018.pdfIn Nagy-Kolozsvári Enikő – Kovács Szilvia (szerk.): Multikulturalizmus és diverzitás a 21. században. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2018. március 27-28. Absztraktkötet. Ungvár, „RIK-U” Kft., 2018. pp. 262-266.808.77 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons