Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T14:24:54Z-
dc.date.available2020-11-19T14:24:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. 2020. Вип. 1(42). pp. 81−89.-
dc.identifier.issn2410-0897-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/313-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1N1RVNeSEw_mfxjB4wMSMI1UeFlgwPiOX/viewen
dc.description.abstractУ статті представлено результати вивчення складових, критеріїв і рівнів розвитку професійної компетентності вчителів іноземних мов у стандартах педагогічної освіти й розвитку США. Вимоги до фахової підготовки й розвитку вчителів-філологів в освітніх стандартах представлено у трьох аспектах: професійні знання, вміння і диспозиції. Порівняльний аналіз текстів стандартів різних профільних організацій виявив, що принципами їхнього укладання є спорідненість, послідовність і наступність. Основними елементами професійної компетентності є іншомовна комунікативна компетентність, методична, культурологічна, психолого-педагогічна, інформаційно-технологічна і т. і.en
dc.language.isouken
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаen
dc.relation.ispartofseriesВісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка;Вип. 1(42), 2020-
dc.subjectфахова компетентністьen
dc.subjectвчитель іноземних мовen
dc.subjectстандарти педагогічної освіти і професійного розвиткуen
dc.subjectвимогиen
dc.subjectскладовіen
dc.subjectкритерії і рівні розвитку компетентностіen
dc.subjectСШАen
dc.titleРепрезентування складових, критеріїв і рівнів розвитку компетентності вчителів іноземних мов у стандартах СШАen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020 Reprezent.pdfIn Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. 2020. Вип. 1(42). pp. 81−89.895.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.