Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
Title: Організаційно-змістові підходи до підготовки вчителів іноземних мов в університетах США.
Authors: Lőrincz Marianna
Keywords: майбутній учитель;іноземні мови;педагогічна освіта;зміст освіти;навчальний план;університет;США
Issue Date: 2020
Publisher: Мукачівський державний університет
Type: Article
Series/Report no.: Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»;1(11), 2020
Abstract: У статті висвітлюються організаційно-змістові підходи до підготовки вчителів іноземних мов в університетах США, а також особливості укладання змісту освітніх програм. У дослідженні застосовано низку емпіричних методів, а саме тематичний аналіз, контент-аналіз і порівняння. З’ясовано, що зміст іншомовної педагогічної освіти є симбіозом вимог до професійного становлення і розвитку вчителя-філолога, представлених в освітніх стандартах, візуалізації науково-освітньою спільнотою фахових компетентностей, добору репертуару релевантних тематичних курсів та інтересів і потреб студентів і місцевих общин. У статті вперше представлено кількісні характеристики курикулумів програм підготовки вчителів-філологів в американських університетах. Найпопулярнішими дисциплінами є методика викладання ІМ, лінгводидактика, наукове дослідження, оцінювання/моніторинг у навчанні ІМ, застосування інформаційних технологій у навчанні ІМ, планування іншомовного освітнього процесу.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/317
ISSN: 2413-3329
2520-6788
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sztattya 2020 Levrints.pdfНауковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія», 1(11), 2020. pp. 234−239.231.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.