Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T15:12:37Z-
dc.date.available2020-11-19T15:12:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 1(94). с. 134-148.en
dc.identifier.issn2707-7292 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.33216/2220-6310-2020-94-1-134-148-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/318-
dc.description.abstractРезюме. У статті висвітлюються особливості практичної складової програм підготовки вчителів-філологів у США на підставі аналізу навчально-методичної джерельної бази, яка забезпечує організацію шкільної педагогічної практики, зокрема навчальні програми педагогічної практики, довідники з педагогічної практики для студентів і навчальні плани програм підготовки вчителів. У дослідженні застосовано методи тематичного аналізу, контентаналізу і порівняння. Зростання важливості практичної складової освітніх програм супроводжується застосуванням численних заходів, спрямованих на формування професійно-педагогічних умінь, а саме: зміщення практичного компонента на ранній етап освітніх програм; підвищення вимог до практичної підготовленості майбутніх учителів, що відображено у жорсткій системі моніторингу; оновлення дидактичних підходів в організації практики; сфокусованість освітніх стандартів на практичних уміннях й іншомовній компетентності студентів. З’ясовано, що основними дидактичними підходами, які застосовуються під час шкільної педагогічної практики в американських університетах є спостереження (100%), укладання планів-конспектів занять, планування іншомовного освітнього процесу (100%), ведення рефлексивних журналів (86%), супровідні семінарські заняття (64%), укладання портфоліо (57%), опрацювання фахової літератури (57%), самооцінювання (57%), розроблення зразка практики у викладанні (43%), заняттяконференція, в ході якої обговорюється хід педагогічної практики студентом, супервізором й іноді ментором (43%), відвідування й участь у професійних заходах (36%), відеозапис власних уроків (36%), кейс-метод (14%) та ін.uk
dc.description.abstractAbstract. The paper focuses on the features of the practical component of the US foreign language teacher education programmes based on the analysis of student teaching handbooks, student teaching syllabi and curricula of respective programmes. To this end methods of thematic analysis, content analysis and comparison were applied in the study. The growing importance of the practical component in the US system of language teacher education has brought about the application of numerous didactic measures aimed at the development of teaching competence, such as shifting of the practical component to earlier stages of educational programmes; raising the expectations for student teachers’ professional skills, as reflected in external accountability measures; updating didactic approaches in the organization of practicum; emphasizing teaching candidates’ practical knowledge and skills in the world languages teacher preparation standards. The findings of the study suggest that the main didactic approaches used during practicum at the US universities are observation (100%), lesson development, planning of the instructional process (100%), keeping reflective journals (86%), accompanying seminars (64%), portfolio (57%), reading of the relevant academic literature (57%), selfassessment (57%), teacher work sample (43%), conferences for feedback or professional development sessions between student teachers and university supervisors (43%), attendance of and participation in professional events (36%), videotaping lessons given by prospective teachers (36%), case study (14%) and others.en
dc.description.abstractРезюме. В статье освещаются особенности практической составляющей программ подготовки учителей-филологов в США на основании анализа учебнометодической литературы, которая обеспечивает организацию школьной педагогической практики, в том числе учебные программы педагогической практики, справочники по педагогической практике для студентов и учебные планы программ подготовки учителей-филологов. В исследовании применены методы тематического анализа, контент-анализа и сравнения. Рост важности практической составляющей образовательных программ сопровождается применением многочисленных мероприятий, направленных на формирование профессионально-педагогических умений, а именно: смещение практического компонента на ранний этап образовательных программ; повышение требований к практической подготовленности будущих учителей, что отражено в жесткой системе мониторинга; обновление дидактических подходов в организации практики; сфокусированность образовательных стандартов на практических умениях и иноязычной компетентности студентов. Установлено, что основными дидактическими подходами, которые применяются в педагогической практике в американских университетах является наблюдение (100%), подготовка планов-конспектов занятий, планирование иноязычного образовательного процесса (100%), рефлексивный журнал (86%), семинарское занятие (64%), портфолио (57%), работа с научно-методической литературой (57%), самооценка (57%), разработка образца практики в преподавании (43%), занятие-конференция, в ходе которого обсуждается ход педагогической практики студентом, супервизором и ментором (43%), посещение и участие в профессиональных мероприятиях (36%), видеозапись собственных уроков (36%), кейс-метод (14%) и др.ru
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво СНУ ім. В. Даляen
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1(94)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectшкільна педагогічна практикаuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectдидактичні підходиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleПрактична підготовка вчителів іноземних мов в університетах СШАen
dc.title.alternativePractical preparation of foreign language teachers in the US universitiesen
dc.title.alternativeПрактическая подготовка учителей иностранных языков в университетах СШАen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Praktychna_pidhotovka_vchyteliv_inozemnykh_mov_v_universytetakh_2020.pdfIn Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 1(94). с. 134-148.405.63 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons